Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
21 Fevral 2018


Rusiyanın əsas televiziyası bu ölkədə də qadağan edildi

Ana səhifə Planet
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Rumıniya Televiziya və Radio Milli Şurası “Rossiya 1” televiziyasının ölkədə yayımını qadağan edib.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə informasiyanı şuranın mətbuat xidməti yayıb. Rusiya televiziyasının ölkədə yayımının dayandırılmasına səbəb kimi onun Avropa Birliyi və ABŞ-dakı hadisələri təhrif edilmiş formada təqdim etməsi göstərilib.

Qeyd edək ki, “Rossiya 1” televiziyası hazırda Avropanın əksər ölkələrində qadağan olunub. Bu televiziya ilə bərabər Rusiyanın “Raşşın Tudey” televiziyası da artıq qadağan olunanlar sırasına daxil olmağa başlayıb.

Tarix
2017.10.12 / 17:25
Müəllif
İlkin Həsənov
Şərhlər
Digər xəbərlər

ABŞ dünya banklarını 243 milyard cərimələdi

Jirinovskidən unikal təklif: “2” rəqəmini yığışdırın

Türkiyənin bu işi məntiqimizə uyğun gəlmir - Rusiya

Türk ekspert Rusiyada: Biz Suriyada qurban olmuşuq

Ağ Evdən etiraf: Rusiya seçkiyə müdaxilə edib, ancaq...

Sərkisyanın partiyası ABŞ-ın qara siyahısına düşür

Qərb mediasından rəzalət: Əsəd və YPG Türkiyəni qovacaq...

Moskvanın müdafiəsi gücləndirilir

BƏƏ bu ölkədə çevrilişə hazırlaşır: Təmtəraqlı qarşılama...

ABŞ kəşfiyyatı: Rusiya ilə düşmənik, amma...

KULT
<>
Xəbər xətti
 
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla