Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
19 Oktyabr 2018


Rusiya tatarların ən məşhur kanalını bağladı

Ana səhifə Planet
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Krım tatarlarının ilk telekanalı olan ATR fəaliyyətini dayandırıb.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə informasiyanı Ukrayna mətbuatı yayıb.

Mətbuatın iddiasına görə, televiziyanın fəaliyyətini dayandırmasına əsas səbəb Rusiyadan lisenziya ala bilməməsidir.

Televiziyanın yaradıcı olan tatar milyonçu Elzar İslyamov isə kanal bağlanmazdan öncə ona dəfələrlə yuxarıdan təzyiq edildiyini bildirib:

"Bizə deyirdilər ki, ya satacaqsan, ya da biz gəlib zorla alacağıq. Budur, onlar gəldilər, aldılar".

ATR kanalı ilə bərabər ATR media holdinqin tərkibinə daxil olan "Lalə" televiziyası, "Lider" və "Meydan" radiostansiyaları da fəaliyyətini dayandırıb.

Xatırladaq ki, Rusiya Krımı işğal edəndən sonra ATR televiziyası həddən artıq təzyiqlərə məruz qalmışdı. Bu ilin yanvarında onun binası OMON tərəfindən mühasirəyə alınmışdı.

Tarix
2015.04.02 / 09:10
Müəllif
İlkin Həsənov
Şərhlər
Загрузка...
Digər xəbərlər

Qərbi Nil virusu təhlükəsi yayılır: 41 ölü, 306 yoluxma

Suriya Ər-Riyadı tələbinə görə peşman etdi: Adı belə yoxdur

Avropanın ən böyük günəş elektrik stansiyası açıldı

ABŞ Putinin sözlərini təsdiqləmədi: Xəbərimiz yoxdur

Əsəd Putinin adamları ilə görüşdü: Təzyiq göstərirlər

Bu ölkədə qatar relsdən çıxdı: 50-dən çox ölən var

Ermənilər ayağa qalxdı: əhali istefa tələb edir

Yadplanetlilər bütün qalaktikamızı bürüyüb - Sensasiya

Qaşıqçı buna görə öldürüldü: İsrailin ifşa etdiyi plan

Putin Özbəkistanda AES-in təməlini atdı

KULT
<>
Xəbər xətti
 
  
  
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla