Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
18 İyul 2018


Saakaşvili Gürcüstandakı son dayağını itirdi

Ana səhifə Planet
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

"Rustavi-2" televiziyası ilə bağlı məhkəmə prosesi başa çatıb.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə informasiyanı Gürcüstan mətbuatı yayıb. Məhkəmə televiziyanın bütün səhmlərinin biznesmen Kibar Xalvaşiyə verilməsi haqqında qərar çıxarıb. Mətbuata açıqlama verən Xalvaşi isə hüquqlarının bərpa olunduğunu və Saakaşvili üzərində qələbə qazandığını bildirib.

Qeyd edək ki, 2004-2012-ci illər arasında "Rustavi-2" televiziyası 20 dəfə rəhbər dəyişikliyinə məruz qalıb. Kanalın sonuncu sahibləri eks-prezident Mixail Saakaşviliyə yaxınlıqları ilə seçilən Levan və Georgi Karamanişvili qardaşları olublar. Bu televiziya indiyə qədər Saakaşvilinin Gürcüstandakı sonuncu dayaqlarından biri hesab edilirdi. Müxalifət və televiziya rəhbərliyi "Rustavi-2" telekanalı ilə bağlı məhkəmə prosesini keçmiş Baş nazir Bidzina İvanişvilinin təşkil etdiyini iddia edir.

Tarix
2015.11.04 / 16:08
Müəllif
İlkin Həsənov
Şərhlər
Загрузка...
Digər xəbərlər

Gürcüstan müxalifəti seçimini etdi - Vahid namizəd

İrandan xəbərdarlıq: Bütün variantlar masa üzərindədir

Tramp görüş barədə: Rusiya ilə əlaqələri başlatdıq...

Suriyada təyyarə qəzaya uğradı - Video

Prezident Trampla görüşdən sonra əməliyyat olundu

Türkiyə SSRİ-nin silahlarını əldə etmək istəyir - Ekspert

Putinlə görüşdən sonra Trampdan gözlənilməz açıqlama

Fətullah Gülən öldü? - İqamətgahda sıxlıq...

İncədən iddialı paylaşım: Kılıçdaroğlu gedir?

BMT İranın iddiasını qəbul etdi

KULT
<>
Xəbər xətti
 

Səsvermə sona çatdı, nəticələr hesablanır

Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla