Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
17 Oktyabr 2018


Saakaşviliyə zərbə: Əsas adam işdən çıxarıldı

Ana səhifə Planet
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Tiflis Məhkəməsi "Rustavi-2" telekanalının rəhbərliyinə müvəqqəti olaraq "İmedi" teleşirkətinin direktor müavini Revaz Sakevarişvili və David Dvalini təyin edib.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə informasiyanı Gürcüstan mətbuatı yayıb. Məhkəmə "Rustavi-2"-nin hazırkı Baş direktoru Nikoloz Qvaramiyanı da vəzifəsindən uzaqlaşdırıb.

Qeyd edək ki, bir müddət öncə "Rustavi-2" televiziyasının bütün səhmləri kanalın keçmiş sahibi biznesmen Kibar Xalvaşiyə verilmişdi.

Bundan öncə mətbuatda Saakaşvilinin telefon danışığı yayılmışdı. Sonrandan onun telefonda Nikoloz Qvaramiya ilə danışdığı və hakimiyyətə qarşı mübarizəyə səslədiyi müəyyənləşmişdi.

Saakaşvili özü isə bunu Rusiya xüsusi xidmət orqanlarının əməli adlandırmışdı.

Tarix
2015.11.06 / 11:21
Müəllif
İlkin Həsənov
Şərhlər
Загрузка...
Digər xəbərlər

Şiə liderdən Trampa: Buralar məzarlarla doldu

ABŞ 700 terrorçunu nəzarətdə saxlayır - Danford

Türkiyədə mühüm qərar: minlərlə suriyalı yola çıxdı - Foto

Qaşıqçını bunlar öldürüb: Pasportlar yayımlandı - Foto

Qaşıqçı olayı: Konsulluqda axtarış dayandırıldı

ABŞ-dan İraq və Suriyanın sərhədlərini açmasına - Reaksiya

AKP-dən açıqlama: Qaşıqçı olayının ört-basdır edilməsi...

İndicə vəliəhdlə danışdım, mənə dedi ki... - Tramp

PKK-nın mövqeləri darmadağın edildi

ABŞ açıqladı: İranın neft hasilatı azalıb

KULT
<>
Xəbər xətti
 
  
  
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla