Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
22 Oktyabr 2018


Azərbaycan etiraz etdi: Türk mediasından cavab - Foto

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Türkiyə mətbuatı "Sabah" qəzetinin yaydığı xəbərin Azərbaycanda böyük reaksiya doğurduğunu bildirib.

Axar.az-ın məlumatına görə, "Cihan" xəbər agentliyi sözügedən qəzetdə yer alan erməni işğalı altında olan Dağlıq Qarabağ bölgəsinin ayrıca dövlət kimi göstərilməsinə böyük təpki verildiyini qeyd edib.

Ayrıca olaraq Bugün.com, Akithaber.com, Yurtgundemi.com, Haber3.com və digər saytlar da bu hadisəni işıqlandırıb.

Xatırladaq ki, "Sabah" qəzetinin internet saytında "3 Başkəndi, 11 rəsmi dili və 5 dildə ulusal marşı var!" başlığı altında dərc olunmuş məqalədə "Dünyadakı ölkələrin siyahısı" adlı bölmədə 37-ci sırada Azərbaycanın tarixi torpağı olan Dağlıq Qarabağ Muxtar Vilayəti müstəqil dövlət kimi göstərilib.

Qeyd edək ki, "Sabah" qəzeti bu gün artıq təkzib və üzrxahlıq dərc edib.

Tarix
2014.12.05 / 15:00
Müəllif
Şəmsəddin Ənsar
Şərhlər
Загрузка...
Digər xəbərlər

“Nar” Tərtərdə 4G şəbəkəsini qurdu

Bakıda torpağa basdırılmış 2 kq tiryək aşkarlandı

Abdulla Qurbaninin səhhəti pisləşdi

Sürüşmə zonasında uçqunlar baş verir - Nazirlik

Qubada əmisi gəlinini qaçıran gənci döyüb öldürdülər - Foto

Eldar Əzizov sahibsiz itlərlə bağlı göstəriş verdi

Bu şəxslər 10 min manat cərimələnəcək - Xəbərdarlıq

Baş nazirdən qərar: məhdudiyyət götürüldü

Kanadada güclü zəlzələ - 7 bal

İran gəmisində ölənlərin meyitləri təhvil verildi - Nazirlik

KULT
<>
Xəbər xətti
 
  
  
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla