Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
23 Fevral 2018


Fonda hansı müraciətlər olub?

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

2015-ci ildə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun 190 - Mərkəzi Çağrı Sistemi tərəfindən 147 027 müraciət cavablandırılıb.

Bu barədə Axar.az-a Fondun mətbuat xidmətindən məlumat verilib.

Məlumata görə, müraciətlərin 21 345-i elektron xidmətlər, 6 818-i fərdi uçot, 21 364-ü əmək pensiyaları, 17 644-ü məcburi dövlət sosial sığorta haqqı məsələlərini əhatə edib. 17 740 müraciət isə pensiyaların avtomatlaşdırılmış təyinatı ilə bağlı olub.

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Çağrı Mərkəzi universal telefon məlumat xidmətinə inteqrasiya olunub. Hazırda bu məlumat xidməti üzərindən zəng vuran sahibkarlara məcburi dövlət sosial sığortası və elektron xidmət bölmələri üzrə telefon məlumat xidməti göstərilməsi həyata keçirilir.

Qeyd edək ki, son təkmilləşdirilmə işləri nəticəsində sistemin fəaliyyəti "Dövlət orqanlarında çağrı mərkəzlərinin fəaliyyətinin təşkili Qaydaları"nın tələblərinə uyğun yenidən qurulub. Bu, Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 25 fevral tarixli 50 nömrəli qərarı ilə təsdiqlənib.

Tarix
2016.01.25 / 11:25
Müəllif
Axar.az
Şərhlər
Digər xəbərlər

ADU-da Germanistika İnstitutu açılır

16 marşrut xəttinin hərəkət sxemi dəyişdirildi

“İdeal”dan biabırçı - Kampaniya

Məktəbdə əxlaqsız video çəkənlərin adları... - Ekspert

“Azərsell” sertifikata layiq görüldü

Sumqayıtda lift qırıldı: başçı hərəkətə keçdi

DQİDK, DİN və DTX-dan birgə yoxlama - Foto

Bakıda ən soyuq fevral: mənfi 11 dərəcə…

Problem açıqlandı: Bakıya olunan axın...

Xocalı və Srebrenitsa şahidləri dünyaya müraciət etdi - Foto

KULT
<>
Xəbər xətti
 
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla