Fevralın 23-dən etibarən İqtisadiyyat və Sənaye
Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların
Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidmətinin "qaynar xətt"inə süni
qiymət artımı ilə bağlı təxminən 200 şikayət zəngi daxil olub. Bu
barədə "Report"a Xidmətdən bildirilib.
Məlumata əsasən, ötən həftənin sonunda şikayət zəngləri gəlməyə
başlasa da, bu, fərdi xarakter daşıyırdı. Bazar ertəsindən etibarən
isə vətəndaşların süni qiymət artımı ilə bağlı şikayət zənglərinin
sayı kəskin artıb. Məlumata görə, şikayətlər nəzərə alınaraq həmin
bölgələrdə monitorinqlər keçirilir.
Qeyd edək ki, istehlakçılar süni qiymət artımı, həmçinin
istifadə müddəti ötmüş, keyfiyyətsiz malların satışı halları ilə
rastlaşdıqda 498-15-01 və 498-15-04 nömrəli telefonlarla
Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi
Dövlət Xidməti və İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyinin 195-2 Telefon
Məlumat Mərkəzinə məlumat verə bilərlər.
İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyinin yaydığı məlumatda isə
bildirilir ki, aidiyyəti dövlət qurumları ilə birlikdə görülmüş
tədbirlər nəticəsində əsas ərzaq məhsullarının və dərman
preparatlarının satış qiymətlərinin əvvəlki səviyyədə saxlanılması
təmin edilib.
"İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti
və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti bir daha
xəbərdarlıq edir ki, süni qiymət artımına yol verən təsərrüfat
subyektləri barədə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş ən ciddi
tədbirlər görüləcək", - məlumatda deyilir.