Hazırda isə avtomobil bazarında həmin durğunluq yoxdur.
Alıcılıq qabiliyyəti yüksəlib. Bu da bazara canlanma gətirib. May
ayının sonlarından etibarən ölkənin avtomobil bazarlarında
bahalaşma müşahidə olunur. Bahalaşma əsasən ikinci əl
avtomobillərdə özünü büruzə verir.
Axar.az Müsavat.com-a istinadla xəbər verir ki,
paytaxtın "Maşın bazarı"nda
ikinci əl avtomobillərin qiymətində, ilin əvvəli ilə müqayisədə,
1000-2000 manat arası qiymət artımı var.
Bazara maşın gətirən vətəndaşları burada ilk olaraq alverçilər
qarşılayır. Qapıda onlara əl işarəsi edib, saxlatdırır və
avtomobilin vəziyyəti, qiyməti ilə maraqlanırlar. Əgər sərf edirsə,
elə orada alıb, 1 həftə sonra baha qiymətə satırlar.
Bazarda addım atmağa yer yoxdur. Həm satan var, həm də alan...
Satıcılardan birinə yaxınlaşıb, alıcı qismində satdığı maşınla
maraqlandıq.
"Manatla, yoxsa dollarla satırsınız" sualı ilə başlayan
dialoqumuz beləcə davam etdi: "Fərqi yoxdur. 7 min dollara verirəm.
Manata çevirərik, nə olsa, onu manatla verərsiz. Maşın burada
sürülməyib. Almaniyadan özüm gətirmişəm. Bu işlə məşğul oluram.
Daha doğrusu, olurdum. Çünki artıq sərf etmir.
Açığı, bu maşın mənə 12 min dollara başa gəlib. Amma 7 minə
satıram, ziyan etsəm də məcburam. Heç kim 12 min dollar pul verməz
deyə, ucuz satıram".
Hazırda bazarda ucuz maşınlara tələbat daha çoxdur. Yanacağı az
işlətsin, qənaətli olsun, xərci az çıxsın...
Bu tələblər üzrə maşın almağa çalışan Firdovsi Quliyev
əməkdaşımıza bunları deyib: "Apreldə maşın almağa gəlmişdim. Gördüm
bazar "ölür". Qiymətlər çox düşüb. Dedim ki, yəqin getdikcə daha da
ucuzlaşacaq. Ona görə də gözlədim. Amma indi görürəm ki, vəziyyət
dəyişib. Xaricdən maşın gətirənlər 70-80 faiz azaldığı üçün ölkə
daxilində olan maşınlara tələbat artıb. İşlənmiş maşınlar ucuz idi,
tələbata görə qiymətləri qaldırıblar. Çox adam tanıyıram ki, bahalı
maşınını satıb, ucuz "Mersedes"ə keçib. Mən də eləsini
axtarıram".
Uzun illərdir ki, maşın alveri ilə məşğul olan Səməd Qafarov
qiymət artımının səbəblərini belə izah edir: "Maddi böhrana görə
avtobazarlarda kreditləşməyə məhdudiyyətlər qoyulub. Artıq kreditlə
təzə maşın almaq asan deyil. Xaricdən maşın gətirmək əvvəlki kimi
sərf etmir. Bu da ili təzə və bahalı maşınların alğı-satqısını
çətinləşdirib. Nəticədə ucuz və ili köhnə olan avtomobillərə
tələbat çoxalıb. Aydın məsələdir ki, tələb artdıqca qiymətlər
bahalaşmalıdır.
Qiyməti artıran alverçilər deyil. Dayanın, bazara öz şəxsi
maşınını gətirənlərin dedikləri qiymətə baxın. Görəcəksiniz ki, çox
baha deyirlər. 6 min qiyməti olan maşını 7 minə satmaq istəyirlər.
Bilirlər ki, hazırda tələbat o qiymətə olan maşınlaradır, buna görə
də istifadə edirlər. Onları da qınamıram. Bəzilərinin kredit borcu
2 dəfə artıb. Maşını satıb, borclarını ödəmək istəyirlər".
Bütün bunlara baxmayaraq, bazarda alıcı kifayət qədər idi.
Ekspertlərin fikrincə isə qiymət artımı bir müddət davam
edəcək.