Yuxarı

Bakıda tıxaclardan necə qurtulmaq olar?

Ana səhifə Avto
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Nəqliyyatda vahid sistemin yaradılması bir neçə ildir ki, müxtəlif dövlət qurumları tərəfindən müzakirə edilir. Ancaq faktiki olaraq hələ təqdim olunan heç bir təklif və sənəd yoxdur. Ümumiyyətlə, nəqliyyatın idarə olunması, təşkili düzgün qurulmalı və praktiki olaraq həyata keçirilməlidir. Belə olmadığı üçün hazırda Azərbaycanda bu sahədə xaos, tıxac, müxtəlif qanunazidd hallar var.

Bu sözləri Axar.az-a hüquqşünas Ərşad Hüseynov Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi tərəfindən vahid taksi xidmətinin yaradılması ilə bağlı sənədin hazırlanması barədə danışarkən deyib.

“Bu gün taksi fəaliyyəti nəzarət olunmayan bir sahəyə çevrilib. Burada hər cür problemlərə rast gəlmək mümkündür. İlk növbədə bunun hüquqi bazası yaradılmalıdır. Ancaq baza yaradılarkən taksi xidmətlərini təklif edən aqreqatorların fəaliyyəti aydın və hüquqi cəhətdən tam şəkildə qanunlara cavab verməlidir. Belə ki, sürücülərin fəaliyyəti, hansı şəxslərin taksi sürücüsü kimi cəlb edilməsi, qarşılıqlı münasibətlərin tənzimlənməsi, iş vaxtı və bu kimi sualların cavabı məlum deyil. Bundan əlavə, narkoman, qanunsuz şəkildə fəaliyyət göstərən sürücünü işlədən sahibkarın da hansı məsuliyyətə cəlb olunması qeyri-müəyyəndir. Bütün bunları tənzimləmək üçün normativ hüquqi aktlara çox ciddi yeniliklər gətirilməlidir.

Metro, avtobus, taksinin vahid olması da çox ümumi ifadədir. Çünki ödəniş sisteminin birləşdirilməsi, yaxud bir-birinə dəstək olması haqda dəqiq açıqlama yoxdur. Nəqliyyat vasitələri dəqiq və aydın şəkildə vahid orqanizm kimi fəaliyyət göstərməlidir. Hazırda istər beynəlxalq, istərsə də ölkədaxili logistikada problemlər var”, - Ə.Hüseynov bildirib.

Ekspertin sözlərinə görə, müasir şəhərlərdə insanların mobilliyinin təmin edilməsi vacibdir:

“Hələ 2018-ci ilin dekabrında Dövlət Proqramı qəbul olundu. Dövlət Proqramında nəzərdə tutulmuşdu ki, şəhərdaxili mobillik planları hazırlansın. Belə sistemlər isə ictimai nəqliyyata uyğun qurulmalıdır. Çünki mobillik planında ictimai nəqliyyatın prioritet olmadığı heç bir sistemdən söhbət gedə bilməz. Həmçinin, məskunlaşma, təhsil və səhiyyə müəssisələri, iş yerləri elə qurulmalıdır ki, insanlar rahat şəkildə piyada gedib-gələ bilsinlər. Əgər sözügedən qaydalarla sistem qurularsa, onda zamanla hər şey qaydasına düşəcək və bunun bəhrəsini görəcəyik”.

Tarix
2022.10.06 / 10:54
Müəllif
Sayalı Abasova
Digər xəbərlər

O, məni şərləyəndə Bəylər Əyyubov prezidentə demişdi ki...

Rusiyadakı qadın təşkilatlarına və cəmiyyətlərə müraciət

Türk mediası Rusiyadakı zorakılığı göstərdi - Video

Rusiyada öldürülən qardaşlar: ekspertizanın nəticəsi...

Ərdoğandan Azərbaycana növbəti təşəkkür

Bakıya gələn “Ruptly”nin redaktoru saxlanıldı – Təcili

Bakıda Rusiyanın Mədəniyyət Mərkəzi bağlanıb?

Yekaterinburqdakı qətllə bağlı bəyanat yayıldı

Rusiya "tarixi iddialara" əsaslanır, postsovet ölkələrinə qarşı...

Paşinyan Kallasla görüşdü, sülh prosesindən danışdı

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla