Azərbaycanda alkoqollu içkilərin, dərman vasitələrinin,
tibbi təyinatlı texnikanın, bioloji aktiv əlavələrin, körpələr və
erkən yaşına çatmamış uşaqlar üçün süni qida məhsullarının
məsafədən satışına (kataloqlar, bukletlər, elektron ticarət
vasitələri) qadağa qoyulub.
Report xəbər verir ki, bu məsələ
parlamentin bu gün keçirilən plenar iclasında müzakirəyə çıxarılan
"Reklam haqqında" qanun layihəsində öz əksini tapıb.
Yeni layihədə sponsor reklamlarının yayımlanması üçün müddət də
müəyyənləşdirilib. Layihəyə əsasən, sponsor reklamında yalnız
sponsorun adı, fəaliyyəti və əmtəəsi haqqında ümumi həcmi 2
dəqiqədən çox olmayan müddətə məlumat təqdim oluna bilər. Əmtəənin
adı sponsor qismində göstərilə bilməz. Sponsor reklamında "sponsor"
sözünün başqa anlayışla əvəz olunmasına da icazə verilmir.
Layihə Milli Məclisin iclasında ilk oxunuşda qəbul edilib.