"DəmirBank" "Elektron Hökumət" portalı ilə əməkdaşlığa
başlayaraq kreditlərin rəsmiləşdirilməsi üçün elektron arayışdan
istifadə etməyi təklif edir.
Bankdan Axar.az-a daxil olan məlumata görə, müvafiq müqavilə
Azərbaycan Respublikası Rabitə və Yüksək Texnologiyalar
Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzi və "DəmirBank" arasında
imzalanıb. Kredit əldə etmək üçün arayışlar artıq daha
sadələşdirilmiş formada, elektron şəkildə təqdim edilə bilər. Bunun
üçün müştəri www.e-gov.az elektron hökumət portalına daxil
olaraq "Vətəndaşa aid fərdi məlumatlar üzrə elektron arayışın
verilməsi" xidməti vasitəsilə elektron arayışı formalaşdırır və
banka göndərir. Elektron portala daxil olmaq üçün elektron imza
sertifikatı, ASAN imza və ya kod parollardan istifadə etmək olar.
Kod parolu almaq üçün vətəndaş elektron portalda onlayn qeydiyyat
xidmətindən istifadə edə bilər. Kod parolları həmçinin Bakı
şəhərində və rayon mərkəzlərində bütün poçt şöbələrində ödənişsiz
olaraq əldə etmək mümkündür.
Müqavilə şərtlərinə əsasən, vətandaşlar tərəfindən elektron
arayışların formalaşması üçün bankın filiallarında xüsusi texniki
imkanlar yaradılıb. Belə ki, müştəri yalnız şəxsiyyət vəsiqəsilə
banka yaxınlaşaraq iş yerindən arayışı və həmçinin kreditin
sənədləşdirilməsi üçün digər zəruri arayışları bankda quraşdırılmış
xüsusi kompyuterlər vasitəsilə formalaşdıra bilər.
Göndərilən arayışlar "Elektron hökumət" tərəfindən onlayn
qaydada imzalanır. Bankla iş tarixçəsindən və ödəniş
qabiliyyətindən asılı olaraq ona nağd kredit, Dəmirtaksit kartları
və digər kredit məhsulları təqdim edilə bilər.