Ana səhifə Kult |
"Bir ildən başqa bir ilə qədəm qoymaq bir çox xoş hiss və duyğularla müşayiət olunur. Burada həm Yeni il yolkasının könülaçan ətri, hədiyyələrin büküldüyü kağızların xəfif xışıltısı, bayram yeməklərinin ləziz dadı, sənə yaxın adamların göz oxşayan bərbəzəyi və əlbəttə ki, musiqi vardır. Doğma olan "V lesu rodilas yoloçka" mahnısından tutmuş, ildə bir dəfə hər bir evdə səslənən ötən illərin çoxsaylı hit mahnılarınadək".
Bu sözləri Leyla Əliyeva "Baku" jurnalının redaktor səhifəsində
yazıb.
Ənənəyə görə, "Baku" jurnalının builki birinci nömrəsi jurnalın
Baş redaktoru Leyla Əliyevanın öz oxucularına "Gözəl əhval-ruhiyyə"
başlıqlı müraciəti ilə başlayır. Doğma şəhərinin vurğunu olan Leyla
Əliyeva bakılıların Yeni il ovqatından, Bakının musiqi
ənənələrindən söz açaraq bu dəfə də Azərbaycanın paytaxtını
təkrar-təkrar öz oxucularına tanıdır:
"....Mən bir daha əmin oluram ki, Bakı hər sahədə, o cümlədən
musiqi mədəniyyətində bənzərsizliyini qoruyub saxlaya bilib. Yola
saldığımız ildə burada çoxlu sayda yaxşı musiqi səslənib:
Beynəlxalq Muğam Festivalının iştirakçılarını və "Gelikon opera"nın
solistlərini dinləmək, caz korifeylərinin çıxışlarından zövq almaq,
Qəbələ festivalının konsertlərində olmaq, Qara Qarayevin və Müslüm
Maqomayevin xatirə gecələrində onların zəngin irsini yada salmaq
mümkün olub".
Baş redaktor ilk növbədə muğam və aşıq musiqimizin Avropa musiqisi ilə sintezinə nail olan "Üzeyir Hacıbəyli dühasını" xatırlayır. Məqalədə deyilir: "Onun Azərbaycanın musiqi mədəniyyətinə təsiri o dərəcədə güclü olub ki, o, Şərq ilə Qərbin bu sintezini hətta milli səviyyədə möhkəmləndirə bilib. Məhz Ü.Hacıbəylinin sayəsində tar və skripka, kamança və violonçel, ud və fortepiano füsunkar dialoqa girmiş, böyük müğənni Bülbül həm opera ariyalarını, həm də muğamları ifa edib. Bəstəkar musiqi təhsili sahəsində də ənənə və novatorluğun harmonik vəhdətinin bünövrəsini qoyub. Məhz belə bir təhsil hazırda bakılılara istər Berlin operasının səhnəsində, istərsə də "Eurovision" mahnı müsabiqəsində parlamaq imkanı verir".
Leyla Əliyevanın fikrincə, Bakıda musiqini onun xiridarı olan
heç olmasa bir neçə insanın toplaşdığı hər bir məkanda öyrənirlər.
Əsası Yuli Qusman tərəfindən qoyulmuş Şən və Hazırcavablar Klubu
gecələrinin ənənəsi, Elçin Əzizovun bu kulubdan Böyük Teatra aparan
yolu, İsfar Sarabskinin müxtəlif ahəngli caz və muğam
kompozisiyalarını birləşdirməsi buna gözəl nümunədir.
L.Əliyeva yazır ki, "bakılıların musiqi mədəniyyətinin
formalaşmasına çoxlu sayda fenomen təsir göstərib. Bunun sayəsində
onlar ən müxtəlif musiqidən gözəl miks yarada bilirlər. Bakı yeni
2014-cü ilə məhz bu cür yüksək əhval-ruhiyyədə, gözəl dostların
əhatəsində və sevimli musiqi hitlərinin sədaları altında qədəm
qoyur.
Həmişəki kimi parlaq və məzmunlu olan "Baku" jurnalının yeni
nömrəsi bu dəfə də oxucuları son bir neçə ayda Azərbaycan
paytaxtının mədəni həyatının ən maraqlı hadisələri ilə tanış edir:
P.İ.Çaykovski adına Böyük Simfonik Orkestrin Azərbaycan xalqının
ümummilli lideri Heydər Əliyevin xatirəsinə həsr olunmuş konserti
və Heydər Əliyev Mərkəzində ABŞ-ın Kosmik və Raket Mərkəzinin
beynəlxalq sərgisinin dünya premyerası, "ÜNS" Teatrında Müslüm
Maqomayev haqqında "Beşikdən əbədiyyətə qədər" filminin premyerası,
Heydər Əliyev Sarayında "Qorxma, mən səninləyəm. 1919" filminin
premyerası, Bakı Caz Festivalı və rəssam Taus Maxaçevanın Muğam
Mərkəzində mühazirələri, Lalla Essaydinin Müasir İncəsənət
Muzeyində fərdi sərgisi, Nizami Kino Mərkəzində turizm mövzusunda
filmlərin beynəlxalq festivalı və bir çox başqa hadisələr.
Heydər Əliyev Mərkəzinin təqdimatı haqqında "Xüsusi reportaj" və layihənin memarı, dünya şöhrətli Zəha Hədidi ilə müsahibədə dünya memarlığında Mərkəzin rolunun qiymətləndirməsi, sərgi və konsert meydançası kimi potensial imkanlarının nümayiş etdirilməsi üçün iri dünya bürolarının memarlarının, layihəçilərinin və dizaynerlərinin Bakıya səfərindən söz açılır (AzərTac).
Tarix
2014.01.31 / 12:11
|
Müəllif
Axar.az
|