Axar.az
Yuxarı

Axar.Az Logo

İngiltərə Rusiyanın təbliğat maşınını iflic etdi – Təcili

Ana səhifə Planet
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

RT ("Russian Tudey") televiziyasının hesablarına Böyük Britaniyada həbs qoyulub.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə informasiyanı öz Tvitter səhifəsində televiziyanın baş redaktoru Marqarita Simonyan paylaşıb.

Qeyd edək ki, RT 2005-ci ildə yaradılıb. Televiziya yarandığı gündən onun baş redaktoru Marqarita Simonyan olub. Bu televiziya hazırda Qərbdə Rusiya təbliğatının əsas ruporu hesab edilir.

Tarix
2016.10.17 / 15:53
Müəllif
İlkin Həsənov
Şərhlər
Digər xəbərlər

Ukrayna Filip Kirkorovu qara siyahıya saldı

ABŞ Çin şirkətlərinə sanksiya tətbiq etdi

Roma Papası "Hörümçək adam"la görüşdü - Video

Vaxt çatıb, ABŞ-la buna hazırıq - Ryabkov

Dünyanın ən sağlam insanları bu qəbilədə yaşayır

Hizbullaha məlumat ötürən Pentaqon rəsmisinə hökm oxundu

AŞPA-dan Krım tatarları ilə bağlı qətnamə

Efiopiyada hava hücumu: 50 ölü, 100 yaralı

Ağ Evdən Əfqanıstan açıqlaması: Müddət dəyişməyəcək!

Akardan Britaniya gəmisinə atəş açılmasına - Reaksiya

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
yatsan
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla