Ana səhifə Planet |
"Axar.az" Rusiyanın "Lenta.ru" saytına istinadən xəbər verir ki, "Facebook" və "Apple" ABŞ-da lobbizmin xərclərini əhəmiyyətli dərəcədə artırıblar. Xəbəri hüquq mühafizə resursu "Cunsomer Watchdog" yayıb.
"Facebook" 2012-ci ilin göstəricisi ilə müqayisədə öz lobbiçilərinə bu il 47% daha çox pul ayırıb, bu isə 1,4 milyon dollar edir. "Apple"də isə iki il arasında olan fərq 111%-ə, yəni 980 min dollara çatıb.
Yüksək texnologiyalar sektorunun öz maraqlarını yeritmək üçün ən çox pul ayıran nümayəndəsi isə "Google" olub. Onun xərclədiyi pulun miqdarı 3,4 milyon dollara çatıb.
Bu siyahını "Microsoft", "Verizon" və bir çox digər məşhur şirkətlərlə davam etdirmək olar.
Lobbizmə ayrılan pullar haqda məlumat ABŞ Konqresinin Nümayəndələr palatasına düşür və ictimaiyyət üçün açıqdır.
Tarix
2013.10.24 / 11:05
|
Müəllif
Nərminə Allahverdiyeva
|