"Axar.az" Rusiyanın "Lenta.ru" saytına istinadən xəbər verir ki,
"Facebook" və "Apple" ABŞ-da lobbizmin xərclərini əhəmiyyətli
dərəcədə artırıblar. Xəbəri hüquq mühafizə resursu "Cunsomer
Watchdog" yayıb.
"Facebook" 2012-ci ilin göstəricisi ilə müqayisədə öz
lobbiçilərinə bu il 47% daha çox pul ayırıb, bu isə 1,4 milyon
dollar edir. "Apple"də isə iki il arasında olan fərq 111%-ə, yəni
980 min dollara çatıb.
Yüksək texnologiyalar sektorunun öz maraqlarını yeritmək üçün ən
çox pul ayıran nümayəndəsi isə "Google" olub. Onun xərclədiyi pulun
miqdarı 3,4 milyon dollara çatıb.
Bu siyahını "Microsoft", "Verizon" və bir çox digər məşhur
şirkətlərlə davam etdirmək olar.
Lobbizmə ayrılan pullar haqda məlumat ABŞ Konqresinin
Nümayəndələr palatasına düşür və ictimaiyyət üçün açıqdır.