Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
22 Fevral 2019


Telekanal canlı efirdə siyasi səhvə yol verdi - Video

Ana səhifə Planet
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Rusiyanın əsas xəbər kanalı olan "Rusiya 24" Kreml ideoloqları üçün əsl problem yaşadıb.

"Axar.az"ın məlumatına görə, hadisə dünən Ukrayna olaylarına həsr olunmuş xüsusi buraxılışda baş verib.

Məsələ burasındadır ki, canlı efir zamanı kadr arxasında çalışan komanda Ukrayna və Krımda baş verən son hadisələrlə bağlı siyası baxışlarının mahiyyətinə varmadan Leonid Pilunskini canlı efirə qoşub. Kanalın məqsədi müxalifətin hərəkətlərini və Krım tatarlarının "özbaşnalığını" ifşa etmək olub. Amma Pilunski "açıb sandığı, töküb pambığı" - Yanukoviç iqtidarının qəddarlığından tutmuş Krım tatarlarına olan basqılara qədər, ətraflı məlumat verib. Məsələnin qəlizliyini görən kanal rəhbərliyi, yəqin ki, həm də "yuxarılar"ın zəngindən sonra müsahibəni qəfil kəsməli olublar.

Xatırladaq ki, Leonid Pilunski Krım Radasının üzvüdür, parlamentin"Kurultay Ruh" fraksiyasının sədr müavini və hüquq müdafiəçisidir. O, Krım tatarlarının yaxın dostudur. Dəfələrlə Bakı-Simferopol telekörpüsündə öz açıqlamaları ilə azərbaycanlıları dəstəkləyib və ermənilərin vandal hərəkətlərini pisləyib.

Tarix
2014.02.21 / 12:29
Müəllif
Ruslan Məmmədoğlu
Şərhlər
Загрузка...
Digər xəbərlər

İsrail Aya ilk zondunu göndərdi

Orxan Camalı öldürən killerləri Ukraynaya nə bağlayır?

Tonoyan Rusiyaya “varlığına görə” təşəkkür etdi

Süleymani hədələdi: Dostumuzsan, ancaq cəhd etmə!

Hinlərindən çıxan kimi məhv etməsək, namərdik - Türk nazir

İngiltərə Türkiyə ilə ticarət sazişi imzalamayacaq

Zaxarovadan Poroşenkoya cavab: Absurddur

Çin-ABŞ danışıqlarının 7-ci raundu başlayır: nəticə olmasa...

Ərdoğan Trampla danışdı: 75 milyardlıq hədəf...

İran faciənin eşiyindən döndü: İŞİD üzvləri saxlanıldı

KULT
<>
Xəbər xətti
 
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla