Yuxarı

Qəhvə qaraciyər xərçəngi riskini azaldır

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Qəhvə qaraciyər xərçəngi riskini azaldır

Yeni bir araşdırmaya görə, gündə 3 fincan qəhvə içməklə qaraciyəri xərçəng xəstəliyindən qorumaq olar.

ABŞ Qastroentoloji Birliyinin rəsmi klinik jurnalında nəşr olunan yeni bir araşdırmaya görə, qəhvə ən çox rast gəlinən qaraciyər xərçəngi növü olan "hepatoselülər karsinoma" (HCC) riskini azaldır.

Araşdırmaya görə, dünyada ən çox rast gəlinən və tez ölümlə nəticələnən xərçəng növü olan qaraciyər xərçənginə qarşı qəhvənin risk azaldan təsiri var.

Tarix
2013.11.05 / 01:18
Müəllif
Ülkər Cəfərova
Digər xəbərlər

Paşinyandan Türkiyə açıqlaması: Yaxın zamanlarda...

Fidan, Bayramov və Boçorişvili İstanbulda görüşəcək

Gəmidə yaralanan azərbaycanlıların vəziyyəti... - XİN

Ümid edirəm ki, Bakıya gedəcəm - Paşinyan

Rusiya üçün kritik gün: Paşinyan qalib gəlsə, bitdi...

Xalq artistinin oğluna yüksək vəzifə verildi

ABŞ ifşa oldu: təyyarə gəmisinə ciddi ziyan dəyib - Foto

Azovda həlak olan azərbaycanlıların son sayı açıqlandı

Nəqliyyat Təlim Mərkəzinə direktor təyin edildi

XİN-dən vurulan gəmidəki vətəndaşlarımız barədə açıqlama

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla