Yuxarı

Qazlı içkilər daha çox yeməyimizə səbəb olur

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Qazlı içkilər daha çox yeməyimizə səbəb olur

İndiana Universitetinin həkimləri araşdırmalarında içkilərin insan orqanizminə təsirini müəyyən etmək üçün təcrübələr keçirdib. Təcrübə nəticəsində qazlı içkilərin daha çox yeməyimizə səbəb olduğu məlum olub.

Alimlər müəyyən ediblər ki, qazlı içkilərdən istifadə iştah problemini ortaya çıxardır. Könüllülərin müşahidəsi ilə aparılan təcrübə insanların müntəzəm olaraq bu növ içkilərdən içməsi zamanı aclığı dəf edə bilmədiyini və üstəlik daha çox qida qəbul etdiyi müəyyən olunub.

Tədqiqatçılar təxmin edirlər ki, qazlı içkilərə olan meyl hormonlar sistemində balansın pozulmasına gətirib çıxardır. Bu növ içkilərdə şəkər əvəzedicilərinin çox olması beyindəki aclıq hormonlarına düzgün cavabvermə qabiliyyətini itirir.

Tarix
2013.11.11 / 09:41
Müəllif
Ülkər Cəfərova
Digər xəbərlər

Azərbaycan bizim üçün böyük tərəfdaşdır - İran

Əliyevin bu təklifləri müsbət qiymətləndirilib - Tumasyan

Sabah Ermənistana Azərbaycan vasitəsilə buğda göndəriləck

TRİPP-də başqa ölkələrin qüvvələri olmayacaq - Xandanyan

Azərbaycan XİN Pakistanı təbrik etdi - Foto

Prezidentin bu fikirləri beynəlxalq medianın diqqət mərkəzindədir

Xankəndi, Ağdərə və Xocalı ilə Kluj-Napoka arasında əlaqələr...

XİN-dən mina partlayışları ilə bağlı paylaşım

Xəzərlə bağlı həyəcan təbili: Suyun səviyyəsi...

Prezidentin Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı bu ifadəsi... - Şərh

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla