Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
23 Sentyabr 2020


Dərman atarkən ehtiyatlı olun - Zəhərlənmə

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Bu gün epilepsiya əleyhinə qəbul edilmiş iki oxşar preparatdan (Karbamazepin, Finlepsin) 2 azyaşlı zəhərlənib.

Axar.az xəbər verir ki, preparatdan zəhərlənmə hallarının olması dərmanların keyfiyyətini sual altına salır.

Zəhərlənmə hallarının tez-tez baş verməsi, dərmanların keyifiyyətinə nəzarətin hansı formada həyata keçirildiyini öyrənmək üçün Analitik Ekspertiza Mərkəzinin Dərmanların keyfiyyətinə nəzarət şöbəsi ilə əlaqə saxlasaq da, mövzu ilə bağlı danışmaq istəyimiz alınmadı. Mərkəzdən zəhərlənmə faktından xəbərdar olduqlarını desələr də, bu barədə hələ açıqlama vermək istəmədiklərini bildirdilər.

Xatırladaq ki, ötən gün də 5 azyaşlı zəhərlənmə diaqnozu ilə xəstəxanaya yerləşdirilmişdi.

Tarix
2017.03.04 / 01:01
Müəllif
Turanə Məmmədli
Şərhlər
Digər xəbərlər

Bu gün neçə nəfər koronaya yoluxub? - Rəsmi

Qarğıdalının orqanizmə 12 faydası...

Rusiya ikinci peyvənd üçün tarixi açıqladı

Böyrəklərin soyuqdəyməsi nədir?

Azərbaycan korona peyvəndi ilə bağlı saziş imzaladı

ÜST korona peyvəndləri ilə bağlı məlumat yaydı

Uşağı "öpücük" təhlükəsi ilə üz-üzə qoymayın!

Yevlax Mərkəzi Xəstəxanası cərimələndi: Üfünət, təhlükə...

Mədə-bağırsağı problemli olanların - Diqqətinə!

Ölkəmizdə koronaya yoluxanların sayı açıqlandı

KULT
<>
Xəbər xətti
 
yatsan
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla