Yuxarı

Bu qida xərçəng yaradır - Araşdırma

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Bu qida xərçəng yaradır - Araşdırma

Tərkibində xolesterinin səviyyəsi yüksək olan heyvan mənşəli qidalar bədxassəli şişlərin inkişafı riskini artıra bilər.

Axar.az Trend-ə istinadən bildirir ki, ABŞ-ın Kaliforniya Universitetinin bir qrup mütəxəssisi bu qənaətə gəlib.

Siçanlar üzərində aparılmış təcrübələr nəticəsində məlum olub ki, xolesterinin bir bölgədə cəmlənməsi bağırsaq toxumalarında artmasına və bölünməsinə səbəb olur.

İdarəedilməz şəkildə artan hüceyrələr xərçəngin inkişafının əsas səbəblərindən biridir.

Həkimlər müxtəlif xəstəliklərin profilaktikası üçün qırmızı ət və süd məhsullarından mümkün moda glock, az istifadə etməyi məsləhət görür.

Qeyd edək ki, mütəxəssislər kolbasa və sosisləri oqranizm üçün daha təhlükəli olan ət məhsulları kimi xüsusi vurğulayıblar.

Tarix
2018.02.03 / 00:24
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

XİN-dən mina partlayışları ilə bağlı paylaşım

Xəzərlə bağlı həyəcan təbili: Suyun səviyyəsi...

Prezidentin Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı bu ifadəsi... - Şərh

Ermənistana 20 vaqon buğda göndərildi

Azərbaycanlı mütəxəssislər iki dəfə Ermənistana səfər ediblər

Prezident Almaniyanın yeni səfirini qəbul etdi

Naxçıvan enerji üzrə regional mərkəzə çevrilir

Bakı və Kiyev daha da yaxınlaşır: Görünməmiş bir fəlakət...

Azərbaycanda kibertəhlükəsizliklə bağlı mərhələ başlayır

Bakıya uçan təyyarə təcili eniş etdi

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla