Yuxarı

İtaliyalı alimlərdən şok: “Qəhvə şəkər yaradır”

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
İtaliyalı alimlərdən şok: “Qəhvə şəkər yaradır”

Gündə 3 fincandan çox qəhvə içmək diabet riskini 2 qat artırır.

Axar.az xəbər verir ki, bu italyalı elm adamlarının araşdırması nəticəsində ortaya çıxıb.

Araşdırmaya 18-45 yaşındakı yüksək təzyiq xəstəsi 1180 adam qatılıb. 6 il davam edən araşdırma nəticəsində gündə 3 fincandan çox qəhvə içən iştirakçıların yarısından çoxuna diabet diaqnozu qoyulub.

Qeyd edək ki, bu araşdırma 2 il bundan öncə Almaniyada aparılan eyni araşdırmanın nəticələrini alt-üst edib. Belə ki, 2 il öncə Almaniyada aparılan eyni araşdırma nəticəsində alimlər qəhvənin şəkər xəstəliyi riskini azaldığını bildirmişdi.

Tarix
2014.09.10 / 03:00
Müəllif
Nigar İxtiyarqızı
Digər xəbərlər

Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...

BTQ Fransa və Niderlandın müstəmləkəçiliyinə qarşı çıxdı

Dünyanı idarə edənlər insanlığın başını bu şou ilə qatır

İlham Əliyev Sinqapur prezidentini təbrik etdi

Misir Mərdanovla bağlı vacib detal - Foto

Paşinyanın Əliyevə zənginin səbəbi - Taleyüklü məsələ...

Azərbaycan bundan hər il 3 milyard dollar qazanacaq

ABŞ razılaşmağa çalışır, Çin rədd edir - Nə baş verir?

Əliyevlə Trampın telefon danışığı nə qədər davam edib?

İlham Əliyev Trampa məktub ünvanladı

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla