Yuxarı

Piylənmənin qarşısını alan meyvələr

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Piylənmənin qarşısını alan meyvələr

Meyvələr nə qədər sağlam qida sayılsalar da, bəzilərinin tərkibində təbii şəkər olduğundan onlardan çox istifadə edildiyində piylənməyə səbəb olurlar. Bəzi meyvələrsə, əksinə, piylənmənin qarşısını alır.

Bu meyvələrdən bir necəsini təqdim edirik.

Vitaminlərlə zəngin olan avokado piylənmənin qarşısını alır, qan dövranını sürətləndirir.

Qaraciyərdə piylənməni azaldan hindqozu həm də tox qalmanızı təmin edir. Bu da sizin az yemənizi və incə qalmanızı təmin edir.

Bir çox faydaları ilə tanınan limon həm qaraciyərin təmizlənməsində, həm də piylərin əriməsində çox təsirlidir.
Bir çox araşdırmaya görə, piylərin əriməsinə böyük təsir edən meyvələrdən biri də qreypfrutdur. Con Hopkins Universitetinin mütəxəssislərinə görə, hər gün 1 ədəd qreypfrut yeyən insan 13 həftəyə 1 kilo çəki ata bilər.
Meyvələrlə yanaşı bir çox tərəvəzlər də piylənmənin qarşısını alır. Bu baxımdan pomidor çox faydalıdır.

Araşdırmalara görə, tərkibindəki C vitamini və amin turşusu piylənmənin qarşısını alır, həm də yaranmış piyləri əridir.

Tarix
2013.12.04 / 05:59
Müəllif
Gülnarə Kərimova
Digər xəbərlər

Paşinyandan Türkiyə açıqlaması: Yaxın zamanlarda...

Fidan, Bayramov və Boçorişvili İstanbulda görüşəcək

Gəmidə yaralanan azərbaycanlıların vəziyyəti... - XİN

Ümid edirəm ki, Bakıya gedəcəm - Paşinyan

Rusiya üçün kritik gün: Paşinyan qalib gəlsə, bitdi...

Xalq artistinin oğluna yüksək vəzifə verildi

ABŞ ifşa oldu: təyyarə gəmisinə ciddi ziyan dəyib - Foto

Azovda həlak olan azərbaycanlıların son sayı açıqlandı

Nəqliyyat Təlim Mərkəzinə direktor təyin edildi

XİN-dən vurulan gəmidəki vətəndaşlarımız barədə açıqlama

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla