Yuxarı

Xərçəngə səbəb olan məhsul - Yeməyin!

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Xərçəngə səbəb olan məhsul - Yeməyin!

Kaliforniya Universitetinin (ABŞ) alimləri araşdırmalar zamanı aşkar ediblər ki, şəkərdən sui-istifadə xərçəng xəstəliklərinə səbəb ola bilər.

Saglamolun.az xəbər verir ki, alimlərin fikrinə görə şəkərin çoxlu miqdarda istehlakı 3 xərçəng növünün (süd vəzi, uşaqlıq və yoğun bağırsaq xərçəngi) inkişafına səbəb ola bilər.

Alimlər sübut edir ki, xərçəng hüceyrələrinin böyüməsi üçün çoxlu miqdarda qlükoza lazımdır. Qlükoza orqanizmə nə qədər çox miqdarda daxil olursa, xərçəngin inkişafı riski də bir o qədər artır.

Bundan əvvəl aparılmış araşdırmalar sübut edib ki, şəkərin çoxlu miqdarda qəbulu ürək-damar sistemi xəstəlikləri, hipertoniya, qaraciyər piylənməsi kimi xəstəliklərinin inkişafına səbəb olur və həmçinin insanın həyatını qısaldır.

Bütün bunları nəzərə alaraq mütəxəssislər qidalanmada şəkəri minimuma çatdırmağı tövsiyə edirlər.

Tarix
2018.12.25 / 02:00
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Ukrayna Putinin masasına qoyulan sənədləri ələ keçirdi - Foto

Dövlətçiliyimizin 4 mərhələsi: ...Qurtuluş və Quruluş

Azərbaycanla ABŞ TRİPP-in icrası məsələlərini müzakirə etdi

CNN-in Azərbaycanla bağlı uydurma yazısı - Foto

İqlimi dəyişdirən gizli texnologiyalar...

Şimali Kiprin baş naziri Azərbaycanı təbrik etdi

Əli Əsədov Şimali Kiprin baş naziri ilə görüşdü

Zülfüqarovdan ermənilərə: Etməyin, məsləhət görmürəm!

Rusiyada səssiz hakimiyyət dəyişikliyi baş verir - FT

Bunu Əliyev, Paşinyan, Magyar, Sandu bacardı - Saakaşvili

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla