Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
17 Fevral 2019


Yorğunluğu azaldan 5 vərdiş

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Düzgün və sağlam bir şəkildə qidalanmaq bədəniniz üçün olduqca önəmlidir. Daha enerjili olmaq və günlük işlərinizi edə bilmək üçün təbii qida yeməyi unutmayın.

Teleqraf.com-un məlumatına görə, bununla da maddələr mübadiləsi gündüz daha aktiv olar.

Yatağınıza iş götürməyin

Yatmazdan əvvəl yatağınıza iş aparmaqdan vaz keçin. Bu vəziyyət yemək və ya televiziya izləmək kimidir. Yatağınızı yalnız yatmaq üçün istifadə edə bilərsiniz. Beyninizi buna alışdırsanız, bədəniniz yatağı dincəlmə və yatmaq yeri olaraq görməyəcək və bura rahat yuxu yeri olmaqdan çıxacaqdır.

Su içməyi yaddan çıxarmayın

Su bədən üçün olduqca vacibdir. Hər gün yetərli su içdiyinizə əmin olmalısınız. Susuz qaldıqda beyniniz rahat işləməz və bunun nəticəsində də rahat yata bilməzsiniz.

Yatmadan əvvəl isti bir duş almağa çalışın

Yatmağı düşünürsünüzsə, mütləq isti bir duş almalısınız. Bu, rahatlamanıza kömək olar və sizi yuxuya hazırlayar.

Təbii bitkilərdən istifadə etməyi unutmayın

Daha yaxşı dincəlməyiniz və özünüzü yorğun hiss etməməyiniz üçün bir çox fərqli bitkilər var. Kahı yarpağı, solmaz çiçəyi və pişik otu kimi bitkilərin çaylarını içərək bədəninizi və beyninizi rahatlaya bilərsiniz.

Tarix
2019.02.04 / 01:30
Müəllif
Axar.az
Şərhlər
Загрузка...
Digər xəbərlər

Diqqət: Bu dərman satışdan çıxarılır, ürəyə ziyandır

Bu insanlar xərçəngə meyillidir - İbn Sinanın sirri

Ailə qurmaq üçün ideal yaş müəyyən olundu

Bel yırtığı nədən yaranır? - Səbəblər açıqlandı

Qadın abort zamanı dünyasını dəyişdi - Yeniləndi

Psixoloq və psixiatrın fərqini bilməyənlər… - Baş psixiatr

Körpəyə ət neçə aylığından verilməlidir?

Gürcüstanda təhlükə davam edir - Yeni xəbərdarlıq

Azərbaycanda xəstəyə süni ürək köçürüldü

Kəskin epidemiya: Rusiyada məktəblər bağlandı

KULT
<>
Xəbər xətti
 
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla