Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
17 Avqust 2019


Yorğunluğu azaldan 5 vərdiş

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Düzgün və sağlam bir şəkildə qidalanmaq bədəniniz üçün olduqca önəmlidir. Daha enerjili olmaq və günlük işlərinizi edə bilmək üçün təbii qida yeməyi unutmayın.

Teleqraf.com-un məlumatına görə, bununla da maddələr mübadiləsi gündüz daha aktiv olar.

Yatağınıza iş götürməyin

Yatmazdan əvvəl yatağınıza iş aparmaqdan vaz keçin. Bu vəziyyət yemək və ya televiziya izləmək kimidir. Yatağınızı yalnız yatmaq üçün istifadə edə bilərsiniz. Beyninizi buna alışdırsanız, bədəniniz yatağı dincəlmə və yatmaq yeri olaraq görməyəcək və bura rahat yuxu yeri olmaqdan çıxacaqdır.

Su içməyi yaddan çıxarmayın

Su bədən üçün olduqca vacibdir. Hər gün yetərli su içdiyinizə əmin olmalısınız. Susuz qaldıqda beyniniz rahat işləməz və bunun nəticəsində də rahat yata bilməzsiniz.

Yatmadan əvvəl isti bir duş almağa çalışın

Yatmağı düşünürsünüzsə, mütləq isti bir duş almalısınız. Bu, rahatlamanıza kömək olar və sizi yuxuya hazırlayar.

Təbii bitkilərdən istifadə etməyi unutmayın

Daha yaxşı dincəlməyiniz və özünüzü yorğun hiss etməməyiniz üçün bir çox fərqli bitkilər var. Kahı yarpağı, solmaz çiçəyi və pişik otu kimi bitkilərin çaylarını içərək bədəninizi və beyninizi rahatlaya bilərsiniz.

Tarix
2019.02.04 / 01:30
Müəllif
Axar.az
Şərhlər
loading...
Digər xəbərlər

Yanmış dəriyə bunu çəkmək olmazmış – İlkin yardım üsulları

Bu xəstələr isti havada çölə çıxmasın, yoxsa... – Həkim

Arıçı sirləri açdı: Təbii bal neçəyədir?

Üzüm qabığının inanılmaz faydası: Xərçəngin qarşısını alır

Onkoloji xəstəliklərlə “vuruşan” ərzaqların - Siyahısı

Siqareti tərgidəndə nə baş verir? - Video

Ağlamağın faydaları nələrdir? – Psixoloq

Uşaqlarda kökəlmənin qarşısını necə alaq? - Video

Axşam yeməyi zamanı buna diqqət edin - Video

Elçilikdən əvvəl müayinədən keçin – Xəbərdarlıq

KULT
<>
Xəbər xətti
 
e-vetendash
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla