Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
27 May 2019


Bu, siqaretdən daha təhlükəlidir - Nə etməli?

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Dövrümüzün ən böyük problemlərindən biri olan hərəkətsizlik siqaretdən daha təhlükəlidir.

Publika.az xəbər verir ki, müəyyən xəstəliklərin qarşısını almaq, fiziki fəallığın faydaları mövzusunda cəmiyyət şüurunu formalaşdırmaq və təbliğ etmək məqsədi ilə 10 May Dünya Səhiyyə Təşkilatı tərəfindən Sağlamlıq üçün Hərəkət Et günü kimi qeyd olunur.

Üsküdar Universiteti Səhiyyə Elmləri fakültəsinin Fizioterapiya və Reabilitasiya kafedrasının müdiri Defne Kaya hərəkətsizliyin sağlamlıq üzərindəki təsirləri haqqında mühüm məlumatlar verib. Türkiyəli professor bildirib ki, ürək sağlamlığı üçün həftədə ən az 150 dəqiqə gəzmək, üzmək və ya velosiped sürmək faydalıdır. İdman məşqləri, ağırlıq qaldırmaq, plates və yoqa kimi meditasiyalar əzələ və sümüklərinizi, ruhunuzu, ürəyinizi və beyninizi oksigenlə təmin edəcək.

Hərəkət yüksək təzyiqi nəzarət altında saxlayır

Professor hərəkətsiz həyat tərzinin siqaretdən daha təhlükəli, hətta xərçəngə səbəb olduğunu deyib:

"Yeniyetmə və cavanların gündə ən az 10 saat sabit vəziyyətdə oturması bizi məcbur edir ki, həyəcan təbili çalaq. Odur ki, hərəkətsiz həyat tərzi siqaretdən daha təhlükəlidir. Hərəkətsiz həyat və uzun müddət sabit vəziyyətdə oturmaq yüksək qan təzyiqi olmaqla, bir çox xərçəng növlərinin yaranma riskini artırır. Yüksək qan təzyiqi isə infarkt, iflic, böyrək xəstəlikləri və ürək çatışmazlığı kimi xəstəliklərə yol açır.

Kök, duzlu, yetəri qədər meyvə və tərəvəz yeməyən, həddən artıq qəhvə və alkoqol içən, siqaret çəkən, yuxu rejimi pozulmuş və kifayət qədər idman etməyən insanlar yüksək təzyiqdən əziyyət çəkir. İdman yüksək təzyiq riskini aşağı salır. Bu, yüksək təzyiq müalicəsində çox önəmlidir”.

Günə 30 dəqiqəlik templi gəzinti ilə başlayın

Mütəxəssis hesab edir ki, 35 yaşından sonra ən təhlükəsiz məşq templi gəzintidir:

"Hər səhər 30 dəqiqə templi gəzinti ilə günə başlayanların qan təzyiqi oturaq həyat tərzi sürənlərlə müqayisədə daha stabildir. Gün ərzində hər yarım saatdan bir ayağa qalxıb 3 dəqiqə gəzənlərdə də qan təzyiqinin normal olduğu müşahidə olunur”.

Tarix
2019.05.11 / 17:09
Müəllif
Axar.az
Şərhlər
loading...
Digər xəbərlər

Türkiyədən xərçəng xəstəliyi ilə bağlı tarixi addım

Britaniya alimləri: xərçəng müalicə edilə bilər

Saxta balın zərərləri

Oruc tutmaq bu xəstəliklərdən qoruyur - Araşdırma

Ən təhlükəli siqaretlər bunlardır

Təzə çörəyin sağlamlıq üçün yaratdığı 5 problem - Video

Meyvə şirələri həyatı qısaldır - İlginc

Antiperspirantlar bu ağır xəstəlikləri yarada bilər

Valideynlərə xəbərdarlıq: Bu, ölümlə nəticələnə bilər

Səhiyyə Nazirliyindən Kərimovun iddialarına – Cavab

KULT
<>
Xəbər xətti
 
e-vetendash
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla