Yuxarı

Kofe maye itkisinə yol açır?

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kofe maye itkisinə yol açır?

Birmingham Universitetindən elm adamlarının araşdırması, qəhvənin maye itkisinə yol açdığı fikrini "çürüdüb", hətta gündə bir neçə fincan su qədər təsirli olduğunu göstərib.

Fikrin 1928-ci ildə edilən araşdırmaya söykəndiyini bildirən elm adamları, sağlam insanlardan 3 gün boyunca 4 böyük stəkan su və ya qəhvə içməsini istəyib. Daha sonra su içənlər qəhvə, qəhvə içənlər su tükədib.

"Axar.az" xəbər verir ki, iştirakçılar araşdırma ərzində eyni yeməkləri yeyib, ağır idman və spirtdən imtina edib.

Qan və sidik testləri, su və ya qəhvə içdiklərində iştirakçıların bədənində eyni nisbətdə maye itkisinin olduğunu göstərib.

Kafeinin sidik qovucu təsirinin, içkidəki su miqdarıyla tarazlandığını vurğulayan araşdırmaçılar, çay üçün də eyni təsirin söz mövzusu ola biləcəyinə diqqəti çəkib.

Araşdırmanın nəticələri'' PLoS ONE'' jurnalında nümayiş olunub.

Tarix
2014.01.12 / 20:39
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Azərbaycan XİN Pakistanı təbrik etdi - Foto

Prezidentin bu fikirləri beynəlxalq medianın diqqət mərkəzindədir

Xankəndi, Ağdərə və Xocalı ilə Kluj-Napoka arasında əlaqələr...

XİN-dən mina partlayışları ilə bağlı paylaşım

Xəzərlə bağlı həyəcan təbili: Suyun səviyyəsi...

Prezidentin Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı bu ifadəsi... - Şərh

Ermənistana 20 vaqon buğda göndərildi

Azərbaycanlı mütəxəssislər iki dəfə Ermənistana səfər ediblər

Prezident Almaniyanın yeni səfirini qəbul etdi

Naxçıvan enerji üzrə regional mərkəzə çevrilir

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla