Yuxarı

Hər gün qatıq yedikdə nə baş verər?

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Hər gün qatıq yedikdə nə baş verər?

Hər yaşda rahat şəkildə yeyilə bilən qatığın faydalarından az-çox məlumatınız var. Bu faydalı süd məhsulunun daha bir xeyirli tərəfi ortaya çıxıb.

Axar.az Medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, kalsium, B vitaminləri, potasium və maqneziumla zəngin olan qatıqdan hər gün 2 stəkan qədər yemək döş xərçəngi riksini azaldır.

Aparılan bir araşdırma nəticəsində məlum olub ki, gündəlik 400 qram və ondan çox qatıq yemək döş xərçəngi riskini 10%-ə yaxın azaldır. Hətta bu azalma göstəricisi Asiya ölkələrində 27%-dir.

Digər bir araşdırmada isə 1 milyon 63 min 471 min şəxdən əldə edilən məlumatlar dəyərləndirilib. Nəticədə hər gün qatıq yeyən şəxslərin yeməyən şəxslərə nisbətən daha az risk altında olduğu məlum olub.

Süd vəzi xərçəngindən əlavə adi qatıq bir çox digər xəstəliklərin də riskini azaldır. Bu xəstəliklər arasında: bağırsaq xərçəngi, ürək xəstəlikləri, hipertoniya, şəkərli diabet, sümük və oynaq xəstəlikləri və s. var.

Tarix
2022.06.26 / 00:33
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Azərbaycan bizim üçün böyük tərəfdaşdır - İran

Əliyevin bu təklifləri müsbət qiymətləndirilib - Tumasyan

Sabah Ermənistana Azərbaycan vasitəsilə buğda göndəriləck

TRİPP-də başqa ölkələrin qüvvələri olmayacaq - Xandanyan

Azərbaycan XİN Pakistanı təbrik etdi - Foto

Prezidentin bu fikirləri beynəlxalq medianın diqqət mərkəzindədir

Xankəndi, Ağdərə və Xocalı ilə Kluj-Napoka arasında əlaqələr...

XİN-dən mina partlayışları ilə bağlı paylaşım

Xəzərlə bağlı həyəcan təbili: Suyun səviyyəsi...

Prezidentin Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı bu ifadəsi... - Şərh

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla