Yuxarı

Erkən ölümə səbəb olan pəhriz...

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Erkən ölümə səbəb olan pəhriz...

Yapon alimləri yeni genişmiqyaslı tədqiqatın nəticələrini təhlil edərək belə nəticəyə gəliblər ki, karbohidratlar və yağların balanssızlığı ömrü qısalda bilər.

Axar.az Aztibb.az-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə material “The Journal of Nutrition” nəşrində dərc olunub.

İş çərçivəsində ekspertlər 35-69 yaş arası təxminən 35 min kişi və 46 min qadının məlumatlarını qiymətləndiriblər.

Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, kişilərdə kifayət qədər karbohidrat qəbul edilməməsi xərçəng riskini artırır.

Ümumi enerjinin 40%-dən azını karbohidratlardan qəbul edən kişilərdə bütün səbəblərdən (xüsusən də xərçəng) vaxtından əvvəl ölüm riski yüksək olur.

Yəni, onlar az miqdarda karbohidrat qəbul edirlər.

Bundan əlavə, tədqiqat göstərib ki, çoxlu yağlı qidalar qəbul edən kişilər (ümumi enerjinin 35%-dən çoxu) xərçəngdən daha çox ölürlər.

Eyni zamanda, doymamış yağların (bunlar eyni sağlam yağlardır) az istehlakının da təhlükəli olduğu ortaya çıxıb. Beləliklə, karbohidrat çatışmazlığı fonunda pəhrizində çox yağ varsa və ya əksinə - azdırsa bir insan böyük təhlükə altındadır.

Qeyd edək ki, lobya, soya, noxud, mərcimək, qarğıdalı, kartof, soğan, alma, ərik, banan, böyürtikən, portağal, üzüm və s karbohidrat baxımından zəngindir.

Tarix
2023.09.18 / 01:37
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Ukrayna Putinin masasına qoyulan sənədləri ələ keçirdi - Foto

Dövlətçiliyimizin 4 mərhələsi: ...Qurtuluş və Quruluş

Azərbaycanla ABŞ TRİPP-in icrası məsələlərini müzakirə etdi

CNN-in Azərbaycanla bağlı uydurma yazısı - Foto

İqlimi dəyişdirən gizli texnologiyalar...

Şimali Kiprin baş naziri Azərbaycanı təbrik etdi

Əli Əsədov Şimali Kiprin baş naziri ilə görüşdü

Zülfüqarovdan ermənilərə: Etməyin, məsləhət görmürəm!

Rusiyada səssiz hakimiyyət dəyişikliyi baş verir - FT

Bunu Əliyev, Paşinyan, Magyar, Sandu bacardı - Saakaşvili

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla