Yuxarı

Bu 2 vasitə yüksək təzyiqi salır

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Bu 2 vasitə yüksək təzyiqi salır

Tərkibində kversetin flavanoidi olan qida və içkilər arterial təzyiqin dərmanıdır.

Axar.az Medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, bu maddə qırmızı, yaşıl və bənövşəyi meyvə-tərəvəzlərdə olur.

Çinin Cənub Tibb Universitetinin alimləri yeni tədqiqatda hansı kversetinli vasitənin təzyiqi saldığını müəyyən edib. Onlar 900 insanı təhlil ediblər.

Bu adamların hamısı təzyiqdən əziyyət çəkirdi və tədqiqat müddətində kversetinli qida əlavəsi qəbul ediblər. Kversetin alma, üzüm, qaragilə, ispanaq, kələm, çay, qırmızı şərab, pomidorda olur.

Nəticələr göstərib ki, kversetin sistolik təzyiqi 3,9 millimetr civə sütunu, diastolik (aşağı) göstəricini isə 2,8 millimetr salır.

Alimlər bildirir ki, arterial təzyiqin azı 10 mm salınması ürək-damar xəstəlikləri riskini 50% azaldır. Ona görə də qırmızı şərab, qırmızı alma və ispanaq təzyiq xəstələrinin masasında olmalıdır.

Tarix
2023.09.24 / 02:07
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Ukrayna Putinin masasına qoyulan sənədləri ələ keçirdi - Foto

Dövlətçiliyimizin 4 mərhələsi: ...Qurtuluş və Quruluş

Azərbaycanla ABŞ TRİPP-in icrası məsələlərini müzakirə etdi

CNN-in Azərbaycanla bağlı uydurma yazısı - Foto

İqlimi dəyişdirən gizli texnologiyalar...

Şimali Kiprin baş naziri Azərbaycanı təbrik etdi

Əli Əsədov Şimali Kiprin baş naziri ilə görüşdü

Zülfüqarovdan ermənilərə: Etməyin, məsləhət görmürəm!

Rusiyada səssiz hakimiyyət dəyişikliyi baş verir - FT

Bunu Əliyev, Paşinyan, Magyar, Sandu bacardı - Saakaşvili

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla