Yuxarı

Ölüm riskini 33 faiz azaldan pəhriz...

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Ölüm riskini 33 faiz azaldan pəhriz...

Tədqiqat göstərir ki, yaşıl pəhriz vaxtından əvvəl ölüm riskini 33% azaldır.

Axar.az Publika.az-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Deyli Meyl" məlumat yayıb.

Harvard Universitetinin alimləri 34 il ərzində 200.000-dən çox sağlam amerikalını izləyiblər. Alimlər müəyyən ediblər ki, az ət və daha çox bitki mənşəli qidalar qəbul edən və işlənmiş qidalardan uzaq duran insanların ölüm riski 33% azdır. Onların həyati təhlükəsi olan hər hansı xroniki xəstəlik: xərçəng, ağciyər və ürək-damar xəstəliklərinin inkişaf riski də aşağı olub.

Qeyd olunub ki, yaşıl pəhrizin ən ciddi tərəfdarlarının menyusunda meyvə və tərəvəzlər gündəlik qidanın yarısını təşkil edib. Protein əsasən qoz-fındıq, lobya və mərciməkdən əldə edilib. Bununla belə, onlar gündə 50 q-dan az yumurta, balıq, ət və şəkər yeyiblər. Bu pəhrizlə yemək istixana qazı emissiyalarını 29% azaldır və orta pəhrizdən 21% az gübrə istifadə edir. Tədqiqat müəllifləri qeyd ediblər ki, bu, onu təkcə insanlar üçün deyil, həm də planet üçün faydalı edir.

Tarix
2024.06.16 / 02:04
Müəllif
Axar.az
Digər xəbərlər

Bak, İrəvan və Vaşinqton Birgə Bəyanat yaydı

Taleh Avropada “nümayəndəlik” açdı: Kimlər himayə edir?

Azərbaycan Kolumbiyaya başsağlığı verdi

Məmurların adından “təcili” pul istəyirlər - DTX

Trampın İranla bağlı sualına İlham Əliyevin cavabı...

Ermənistan bazarı tərk etdi: Bakı milyonlar qazanır

Azərbaycan XİN Ekvadoru təbrik etdi

Litvanın baş naziri İlham Əliyevə zəng etdi

İlham Əliyev Pezeşkiana təşəkkür etdi

Bakıdakı “yəhudi”nin qurbanları - Sensasion adlar

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla