Ana səhifə Toplum |
2014-cü ilin yanvar-aprel aylarında Azərbaycanda Feysbuk istifadəçilərinin sayı 5,48 faiz artıb.
Ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə Feysbuk istifadəçilərinin sayı 3,15 faiz artıb.
Feysbuk Azərbaycanda ən populyar sosial şəbəkədir. Onun sosial media bazarında payı 68,63 faizdir.
Hesabat dövründə Tvitter sosial şəbəkəsinin istifadəçilərinin sayında azalma qeydə alınıb. Bu dövrdə Twitterin payı 22,74 faiz azalaraq 8,97 faiz təşkil edib. Bu da 2013-cü ilin analoji dövr göstəricisindən 23,92 faiz azdır.
Yanvar-apreldə Yutub istifadəçilərinin sayı 30,54 faiz artıb. Yutubun Azərbaycanda bazar payı 8,59 faiz təşkil edir. Ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə Yutubun auditoriyası 33,93 faiz azalıb.
4,15 faiz paya sahib Tumbir siyahının dördüncüsüdür.
Odnoklassniki sosial şəbəkəsinin istifadəçilərinin sayı 38,91 faiz azalıb. Bu sosial şəbəkənin bazar payı 3,47 faizdir.
Sonrakı yerləri Pinterest (2,8 faiz) və Vkontakte (1,68 faiz) tuturlar /Trend/.
Tarix
2014.05.03 / 09:07
|
Müəllif
Axar.az
|