“Kontakt” mağazalar şəbəkəsinin “Kontakt: Yadplanetlilər tərəfindən qaçırılan Salman dayının hekayəsi” reklam filmi Mərkəzi Asiyanın kreativ sənaye təmsilçiləri arasında ən böyük və ən nüfuzlu festival hesab olunan “Red Jolbors”-da 2 qızıl, 1 gümüş və 2 bürünc mükafata layiq görülüb. Bundan başqa, daha 2 nominasiya üzrə festival işləri arasında qısa siyahıya düşüb.
Axar.az xəbər verir ki, ümumilikdə 350-dən çox müraciətin dəyərləndirildiyi 11-ci “Red Jolbors” festivalında hər il Qazaxıstan, Qırğızıstan, Özbəkistan, Tacikistan və Azərbaycanın ən yaxşı marketinq agentlikləri və reklam həlləri yarışır. “Kontakt”ın reklam filmi bu ilki festivalda aşağıdakı kateqoriya və nominasiyalar üzrə yüksək nəticələr əldə edib:
Kateqoriya
Nominasiya
Mükafat
Marketinq
Marketinq strategiyasında mükəmməllik
Qızıl
Film
OLV (Onlayn video)
Qızıl
Marketinq
Brendinqli məzmun və əyləncə
Gümüş
SMM və Digital
Brend inteqrasiyası və məhsul yerləşməsi
Bürünc
Kampaniyalar
Kampaniya strategiyasında mükəmməllik
Bürünc
Kampaniyalar
SMM və Digital kampaniya
Qısa siyahı
SMM və Digital
Xüsusi layihə
Qısa siyahı
“Samsung Galaxy S22” smartfonu üçün çəkilən “Kontakt: Yadplanetlilər tərəfindən qaçırılan Salman dayının hekayəsi” reklam filmi Azərbaycan izləyiciləri tərəfindən də böyük maraqla qarşılanmışdı və həm sosial mediada, həm də yerli KİV-lərdə xeyli müzakirə olunmuşdu. Cəmi bir həftə ərzində reklam filmi 4 milyondan çox göstəriyə çatmış (impression), 1000 dəfədən çox paylaşılmışdı. Reklam filmini bir daha nəzərinizə çatdırırıq: