Elektron Ticarət İcması
(ETİ) növbəti araşdırmasını reallaşdırıb.
Axar.az xəbər verir ki, ETİ-nin budəfəki araşdırmasının məqsədi
2015-ci ilin sevimli brendlərini müəyyənləşdirmək olub.
İştirakçılar və mütəxəssislər ilin Bankı, GSM operatoru,
avtomobil markası, geyim mağazası, supermarketlər şəbəkəsi və digər
nominasiyalar üzrə öz seçimlərini ediblər.
ETİ-nin rəhbəri Rəşad Camal açıqlamasında bildirib ki, sorğunun
keçirilməsinə səbəb Azərbaycanda bu yöndə informasiya qıtlığının
olmasıdır: "Azərbaycanda bu tip araşdırmalar və sorğular az olub.
Biz Elektron Ticarət İcması olaraq belə sorğuları bundan sonra daha
intensiv keçirməyə çalışacağıq. Gələcəkdə keçirilən sorğuların
nəticələri haqqında da detallı məlumatlar hazırlanacaq. Bu
araşdırmalar hamı üçün açıq olacaq və nəticələri mediaya təqdim
olunacaq. Düşünürük ki, bu tip məlumatlar marketoloqlar, menecerlər
və iş adamları üçün data rolunu oynayacaq və onlar bu kimi
araşdırmaların nəticələrindən gələcək planlarında istifadə
edəcəklər".
Qeyd edək ki, sorğu 25 nominasiya üzrə keçirilib. Sorğuda 150
mütəxəssis də iştirak edib.