Bu gün şəhərdə üzərində 70%, 50%, hətta 90% endirim
yazılan mağazalara rast gəlmək mümkündür. Maraqlandıqda isə məlum
olur ki, bu endirim kampaniyaları əslində süni xarakter
daşıyır.
Çünki bu endirimlər bütün məhsullara aid edilmir. Yalnız mövsümü
bitmiş, yaxud keyfiyyət göstəriciləri aşağı düşmüş mallara tətbiq
edilir. Nəticədə isə alıcıların həmin mağazanın sahibkarlarina
inamı azalır.
Satıcılar isə bu tip reklamların işə yaradığı qənaətindədir.
Yəni göz qamaşdıran, böyük rəqəmli endirim lövhələri mağazaya
müştəri cəlb edə bilir.
Mütəxəssilər isə hesab edirlər ki, reklam haqqında qanunda olan
boşluqdan yararlanan bəzi sahibkarlar bundan sui-istifadə edərək
süni endirimlərlə istehlakçıların hüquqlarını pozur.
Xarici dövdətlərdə endirimlər xüsusi qanunla tənzimlənir. MDB
ölkələrindən Rusiya, Qazaxıstan və Ukraynada saxta endirimlərlə
bağlı qanun qəbul edilib. Rusiyada mağaza təkrar olaraq 3 dəfə
saxta endirim təklif edirsə, həmin mağaza bağlanır və əmlakı
müsadirə edilir. Həmçinin Rusiyada 25%-dən, Ruminiyada isə 30%-dən
artıq endirim dərəcəsi təyin etməyə icazə verilmir. (ANS)