Yuxarı

Şokolad ye, ürəyini qoru

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Şokolad ye, ürəyini qoru

Alimlər nizamlı olaraq şokolad yeməyin ürəyə yaxşı təsir etdiyini bildirib.

Axar.az məlumat verir ki, aparılan araşdırmalar şokolad yeyən insanlarda infarkt riskinin daha aşağı olduğunu göstərib.

9200 kişi və 11700 qadın arasında aparılan araşdırmanın nəticəsinə görə, hər gün nizamlı şəkildə 100 qram şokolad yeyənlərin digərləri ilə nisbətdə daha az ürək damar xəstəliklərinə tutulduğu müəyyən olunub.

Şokoladın infarkt riskini 25% azaltdığı aşkar olunub.

Tarix
2015.06.19 / 02:00
Müəllif
Jalə Səmədova
Digər xəbərlər

Bakı onlar üçün vizasız rejim tətbiq etmək istəyir

Azərbaycan və Yaponiya XİN rəhbərləri görüşdü

Eynulla Fətullayev saytını neçəyə satıb? - Fantastik rəqəm

İlham Əliyev portuqaliyalı həmkarını təbrik etdi

Hər dəfə Tramp və Bibi “dalaşanda” İrana zərbə endirilir

Rəhman Mustafayev Mixail Qaluzinlə görüşdü

Artıq bəsdir: İran bu Əbülfəzli susdurmalıdır!

Şimali Kiprin baş naziri Azərbaycana gəlir

Ermənilər Azərbaycan mahnısına oynadılar - Video

Kremlin İrəvanla bağlı siyasəti: Buna məcburdur!

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla