Yuxarı

Axar.Az Logo

“Nar” “Sənə ən yaxın” konsepsiyasını təqdim edir

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

“Nar” yenilənmiş brend konsepsiyasını təqdim etdi. Brendin yeni yanaşmasının əsasında müştəriyönümlülük, sərfəlilik və əlçatanlıq prinsiplərini müştərilərə daha da yaxın etmək dayanır. Bu konsepsiya "Sənə ən yaxın" şüarını və canlı yeni rəng palitrasını təqdim edir.

“Nar”ın müştəri mərkəzli yanaşmasını vurğulayan "Sənə ən yaxın" şüarı mobil operatorun dəyərli abunəçilərə olan bağlılığını ifadə edir. Yeni rəng çaları-yaşılın təravətləndirici tonu isə müsbət dəyişikliklər, şəffaflıq və əlçatanlığa sadiqliyi əks etdirir.

Müştəriləriyönümlü mobil operator olan “Nar” “Sizə ən yaxın” prinsipini rəhbər tutaraq hər bir fərdi müştərinin unikal ehtiyaclarını qarşılamağa həmişə hazır olan etibarlı tərəfdaşdır. Müştəri mərkəzli bu yanaşma “Nar”ın əlçatanlıq, sərfəli qiymət və unikal mobil təcrübə axtaranlar üçün əsas provayder olaraq qalmasını təmin etmək öhdəliyinin göstəricisidir.

“Nar” hazırda 2,2 milyon abunəçiyə yüksək keyfiyyətli rabitə xidmətləri göstərməkdədir. “Nar” son 4 ildə Müştəri Loyallığı İndeksinə görə ölkədə lider mobil operatordur. Mobil operator müştəriyönümlülük strategiyasına sadiq qalaraq sərfəli qiymət qarşılığında üstün xidmət təqdim edir.

Tarix
2023.09.29 / 14:10
Müəllif
Axar.az
Şərhlər
Digər xəbərlər

Mirzoyan Blinkenlə görüşdü, Bakı ilə əlaqələrdən danışdı

Arutyunyanın sensasion ifadəsi: Gəncəyə atəş əmrini o verib

Litvalı deputatlar Azərbaycan sərhədinə gəldi

Paşinyan göstəriş verib, azərbaycanlılar geri qayıdacaq

“AzərEnerji”dən zəlzələ olan ərazilərlə bağlı məlumat

AB Ermənistan ordusuna yardıma hazırlaşır

Ərdoğan TŞ-ni topladı: Qafqazda sülh müzakirəsi...

FHN-dən Mingəçevirdəki zəlzələ ilə bağlı açıqlama

Bakıda saxlanılan cinayətkarlar Şahramanyana zəng etdi...

Naxçıvanın 2024-cü il büdcəsi ilə bağlı açıqlama

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla