"Provayderlər və telefon
qovşağı istifadəçiyə yüksək sürətli internet verməyə borcludur.
Provayderin borcudur ki, verdiyi internetin sürətinə nəzarət etsin,
istənilən hava şəraitinə dayanıqlığını yoxlasın".
Bu sözləri Axar.az-a "Multimedia" İnformasiya Sistemləri
Texnologiyaları Mərkəzinin direktoru, Azərbaycan İnternet Forumunun
prezidenti Osman Gündüz hava şəraitindən asılı olaraq zəifləyən
internetin sürəti ilə bağlı danışarkən dedi.
O.Gündüzün fikrincə, havanın təsirindən zəifləyən internetin
zəifləməsi və ya kəsilməsinin səbəbi provayderlərin yüksək
səviyyədə olmamasından ibarətdir:
"Telefon xətti və ya birbaşa kabel vasitəsilə çəkilən internetin
küləkli və yağmurlu havada kəsilməsi provayderdən asılıdır. Xətlər
küləyin, yağışın təsirinə məruz qaldığı üçün sürət azalır.
Provayder və ya telefon qovşağı internet çəkilişi zamanı xətlərin
dayanıqlığını yoxlamalıdır. Hətta bəzi internet kabelləri
kanalizasiyadan keçir, belə olan zaman xətlərə su yığılır, nasazlıq
yaranır. İstənilən təsir isə internetin sürətini azaldır. Burada
əsas problem provayderdə, sizə interneti verən telefon
qovşağındadır".
O.Gündüz qeyd edir ki, kabelsiz internet öptürücülərində isə
havanın təsirindən yaranan problem gözləniləndir:
"Küləkli havalarda kabelsiz internet ötürücüləri ilə internetə
girən zaman həqiqətən də internet surətindəki zəifləmə müşahidə
edilir. Bu, əslində gözləniləndir. Çünki data-kartlar interneti
hava vasitəsilə ötürür. Pis, küləkli və yağmurlu hava şəraiti
kabelsiz, hava internetinin surətinə mütləq şəkildə təsir edir.
Haradasa bunu normal da hesab etmək olar. Ancaq bu təsirlər o qədər
də ciddi olmamalıdır. Əgər internetin sürəti həddindən artıq
zəifləyir, ümumiyyətlə, internetə qoşulmaq mümkünsüzləşirsə, bu,
artıq küləyin təsirindən deyil. Problem provayderdədir ki, hər şeyi
nəzərə almayıb. Mobil provayderlər təqdim etdiyi data-kartlara
nəzarət etməyə borcludur".
Azərbaycan İnternet Forumunun prezidentinin fikrincə,
provayderlər verdiyi internetin sürətinə nəzarət etməlidir:
"Provayderlər və telefon qovşağı istifadəçiyə yüksək sürətli
internet verməyə borcludur. Ümumiyyətlə, bütün provayderlər hər bir
şəraiti nəzərə almalıdır. Yüksək göstəricilərə cavab vermək üçün
monitorinq keçirməli, xətlər test edilməli, antenalar, ötürücülər,
həmçinin şirkətin ofisindəki internet ötürücü avadanlıqlar
yoxlanmalıdır, yüksək vəziyyətə gətirilməlidir. İstifadəçi internet
çəkdirən zaman müəyyən sürət seçir və buna əsasən müqavilə
hesablayır. Əgər istifadəçidən asılı olmayan səbəblərdən müqavilədə
qeyd edilən və hər ay abunə haqqı ödənilən internet sürəti
zəifləyir və ya kəsilirsə, istifadəçi buna görə provayderi
məhkəməyə verə bilər. Həmçinin Rabitə və Yüksək Texnologiyalar
Nazirliyinə, Sənaye və İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar
Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidmətinə
müraciət etmək olar".