Yuxarı

Avtomobil icbari sığortası ilə bağlı şikayətlər niyə artıb?

Ana səhifə Avto
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Avtomobil icbari sığortası ilə bağlı şikayətlər niyə artıb?

Avtomobillərin icbari sığortası ölkədə ən kütləvi rəsmiləşdirilən sığorta növü olduğundan, bu sahə üzrə şikayətlər də daim yüksək olub. Həm sığortalılar, həm də sığorta şirkətləri hazırkı mexanizmlərdən narazıdır və problemlərin əsas səbəbi sığorta haqlarının real bazar şərtlərinə uyğun olmamasıdır.

Bu sözləri Axar.az-a açıqlamasında sığorta eksperti Vüsal Bədəlov avtomobillərin icbari sığortası üzrə şikayət indekslərinin artmasından danışarkən deyib.

Ekspert bildirib ki, 10 il öncə şirkətlər avtomobillərin bütün kateqoriyalarını sığortalamağa maraqlı idisə, hazırda sığorta haqlarının aşağı olması onları bu prosesdən çəkindirir:

“Bu gün bir çox sığorta şirkəti xüsusilə sığorta haqqı az olan nəqliyyat vasitələrini rəsmiləşdirmək istəmir. Halbuki icbari sığorta lisenziyasına malik şirkət heç bir nəqliyyat vasitəsinin sığortalanmasından imtina edə bilməz. Problemlərin aradan qalxması üçün sığorta haqları yenidən nəzərdən keçirilməlidir. Haqlar sığorta şirkətlərini qane edərsə, həm xidmət keyfiyyəti yüksələr, həm də şikayətlər azalacaq”.

Onun sözlərinə görə, 2011-ci ildən sonra baş verən devalvasiya, ehtiyat hissələrinin və təmir xərclərinin bahalaşması sığortaçıların xərclərini ciddi şəkildə artırıb:

“Sığorta şirkətləri yığımlarla ödənişləri tarazlaya bilmədiyi üçün ziyana düşür. Bu vəziyyət davam edərsə, gələcəkdə daha çox şirkət avtomobil sığortası lisenziyasını ləğv və ya dondura bilər”.

Vüsal Bədəlov həmçinin şikayət indekslərinin yalnız xidmət keyfiyyəti ilə deyil, şirkətlərin bazar payı ilə də əlaqəli olduğunu vurğulayıb. Onun sözlərinə görə, bazar payı böyük olan şirkətlərdə şikayətlərin çox görünməsi normaldır, lakin bəzən bazar payı eyni olan şirkətlər arasında da şikayət indeksi kəskin fərqlənir ki, bu da xidmət fərqliliyindən irəli gəlir.

Ekspert əlavə edib ki, ödənişlərin gecikməsi, qeyri-qənaətbəxş qiymətləndirmə və prosedurun vətəndaşa ətraflı izah olunmaması şikayətlərin əsas səbəblərindəndir:

“İcbari sığortada zərər 7 iş günü ərzində hesablanmalı, tələb olunan son sənəd təqdim edildikdən sonra isə yenə maksimum 7 iş gününə ödənilməlidir. Ödəniş gecikərsə, hər gün üçün dəbbə pulu hesablanır və vətəndaş bunu tələb edə bilər”.

Qeyd edək ki, Mərkəzi Bankın açıqlamasına əsasən, son bir ildə icbari avtomobil sığortası üzrə ən çox şikayət olunan şirkətlər sırasında “Atəşgah Sığorta” və “AtaSığorta” liderlik edir.

Tarix
2025.11.18 / 08:30
Müəllif
Nihad Tahirov
Digər xəbərlər

Bakıda mühüm forum keçirilir

Rəşt–Astara dəmir yolu nə vaxt hazır olacaq? - İrandan açıqlama

Bakı ilə Roma arasında hərbi əməkdaşlıq müzakirə olundu

Prezidentin səhhəti pisləşəndə Mehdiyev Moskvaya zəng etdi

Azərbaycanda Vatsap istifadəçilərinə xəbərdarlıq

Bakının üç rayonunda qaz təchizatı dayandırılır

Bakı onlarla tərəfdaşlığa sadiqdir - XİN rəsmisi

Azərbaycan və Niderland arasında mühüm müzakirə

FHN yanında İctimai şuranın üzvləri bir araya gəldi

Ermənistanla sərhəddə mina partlayışı: XİN-dən reaksiya

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla