Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
20 İyun 2018


Xəzər TV-nin təsisçisindən nurçu iddialarına cavab

Ana səhifə Gündəm
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Son günlər mətbuat orqanlarında Xəzər TV-nin "nurçu şəbəkəsi"nə aid olması ilə bağlı yayılan xəbərlərə televizyanın təsisçisi Asəf Hacıyev sərt reaksiya verib. "Xəzər" TV 2007-ci ilin oktyabrında, radionun isə 2008-ci ilin may ayında yarandığını bildirən Asəf Hacıyev istər televiziya, istərsə də radionun təsisçilik hüququ yalnız ona məxsus olduğunu deyib.

O bildirib ki, televiziya yaranan zaman "Samanyolu" TV-nin Azərbaycan nümayəndəliyinin texniki avadanlıqlarını dəyəri ödənilməklə alıblar: "İşçilərin peşəkarlığını nəzərə alıb əmək müqaviləsi əsasında onların bəzilərini Xəzər TV-də və eyni adlı radioda işə götürdük. Hamı kimi onlar da əmək müqaviləsi ilə çalışır və əmək haqqı alırlar."

A.Hacıyev əlavə edib ki, yarandığı gündən bu vaxtadək TV-yə və radioya kadrların yerləşdirilməsindən tutmuş, proqram və verilişlərin yayımına qədər şəxsən özü nəzarət edir.(Azadinform)

Tarix
2014.03.08 / 13:32
Müəllif
Axar.az
Şərhlər
Загрузка...
Digər xəbərlər

Nikol Bakının bu silahından qorxusunu belə göstərdi - Video

Başçı şortikli qızdan danışdı: Onların qeyrəti varsa...

Qərb Ərdoğanın qələbəsini “satın alır” – Sensasiya

Paşinyanın Qarabağda 2 hədəfi: Ordumuza fürsət...

Belarus Bakıya görə İrəvana qapını göstərdi

Qriqoryan həbs edildi: Bakı AŞ-a çağırış etdi

Paşinyan Bakını müharibəyə sürükləyir – Zülfüqarov

Paşinyanın cəbhəyə gəlmə səbəbi: Bakı zərbəyə hazırlaşır?

Paşinyanın Qarabağda nə iti azıb? – Ekspert

Tarlada növbəti kütləvi zəhərlənmə: nə baş verir?

KULT
<>
Xəbər xətti
 

Səsvermə sona çatdı, nəticələr hesablanır

Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla