"Sıradan çıxmış bütün smart-kartlı su sayğaclarının
balansında qalan məbləğ mütləq şəkildə yeni su sayğaclarına
yüklənəcək. Proses bir qədər uzun olduğundan məsələ hələlik tam
həllini tapmayıb. Ancaq bir qədər gec də olsa, mütləq vətəndaşların
ödədiyi məbləğ sayğaclarının balansına yüklənəcək".
Bu sözləri "Axar.az"a açıqlamasında "Azərsu" ASC-nin mətbuat
xidmətinin rəhbəri Anar Cərayıllı bildirdi. O, qeyd etdi ki,
sözçüsü olduğu qurum abonentlərin hüquqlarını heç bir şəkildə
pozmayacaq: "Bunu tələb etmək vətəndaşların haqqıdır. Bacardığımız
qədər problemi qısa müddətdə həll etməyə çalışırıq. Köhnə
sayğacların balansında nə qədər məbləğ qalmasından asılı olmayaraq,
hər bir abonentin yüklədiyi məbləğ yeni quraşdırılmış sayğacına
transfer ediləcək".
Qeyd edək ki, qarlı-şaxtalı günlərdə smart-kart tipli su
sayğacları sıradan çıxmışdı. "Azərsu" ASC sıradan çıxmış sayğacları
öz hesabına yeniləri ilə əvəz etsə də, köhnə sayğacın balansındakı
məbləğ yeni sayğaclara yüklənməyib.