Yuxarı

Ata olmaq istəyirsənmi?..

Ana səhifə Sağlıq
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Ata olmaq istəyirsənmi?..

ABŞ-ın "Harvard" Universiteti və bir neçə ölkənin elm adamlarının apardığı araşdırma nəticəsində maraqlı fakt ortaya çıxıb. Bildirilir ki, ata olmaq istəyən insanlar kökdən istifadəni çoxaltmalıdırlar. Bunun tərəvəzin tərkibində olan maddələrlə əlaqəli olduğu bildirilib.

"Axar.az"ın "Haber.365"ə istinadən verdiyi xəbərdə bildirilir ki, kökün tərkibində karotenoidlər və sarı rəngvericilər daha artıqdır. Bu tərəvəzdə olan maddələr digər tərəvəzlərlə müqayisədə daha artıqdır. Araşdırmada bununla yanaşı kökdə antioksidanların çox olduğu aşkar olunub.

Araşdırma zamanı 200 gəncdən müxtəlif meyvə-tərəvəz yeyilməsi istənilib.
Qidalanmaya görə aparılan araşdırmadan məlum olub ki, sarı rəngli qidalar ata olmaq ehtimalını artırır. Amerikalı alimlər bunu sarı rəngli qidalarda spermaların daha güclü olması ilə əlaqələndiriblər.

Araşdırmanın nəticələri "Fertility and Sterility" jurnalında yayımlanıb.

Tarix
2013.11.01 / 12:11
Müəllif
Fatimə İbrahimova
Digər xəbərlər

ABŞ-dan Naxçıvan açıqlaması

"Korte Bəyannaməsi" qəbul edildi

Nardaranda polis öldürən Hərəkata Avropa “vəsiqə” verir?

Bakı və İrəvanın bu addımı dünya üçün nümunədir - Bəyanat

Bakı, İrəvan və Vaşinqton Birgə Bəyanat yaydı

Taleh Avropada “nümayəndəlik” açdı: Kimlər himayə edir?

Azərbaycan Kolumbiyaya başsağlığı verdi

Məmurların adından “təcili” pul istəyirlər - DTX

Trampın İranla bağlı sualına İlham Əliyevin cavabı...

Ermənistan bazarı tərk etdi: Bakı milyonlar qazanır

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla