Tətbiq olunacaq yeni sistemdən sonra ünvanlı sosial
yardım almaq üçün müraciət edən vətəndaşdan heç bir sənəd tələb
olunmayacaq. Hazırkı qaydalara əsasən isə sosial yardım almaq
istəyən şəxs öz ailə tərkibi, aylıq gəliri, əmlakı və digər
məlumatları əks etdirən sənədləri müvafiq dövlət qurumuna təqdim
etməlidir.
Avtomatlaşdırılımış sistem tətbiq olunduqdan sonra isə
vətəndaşlar telefonla zəng etməklə və ya Əmək və Əhalinin Sosial
Müdafiəsi Nazirliyinin elektron saytına daxil olub öz şəxsiyyət
vəsiqəsinin nömrəsini daxil etməklə ünvanlı sosial yardım üçün
müraciət edəcəklər. Yaradılan mərkəzləşdirilmiş sistem vasitəsilə
nazirlik rəsmiləri digər dövlət qurumlarının məlumat bazasına daxil
olur və müraciət edən şəxs haqqında lazımı məlumatları əldə
edir.
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi naziri, Səlim Müslümov: "Bizim
İnformasiya Texnologiyaları şöbəmiz Ədliyyə Nazirliyi və Əmlak
komitəsi ilə bu işləri aparır. Eyni zamanda dövlət yol polisi ilə
də danışıqlar gedir. Elə düşünürəm ki, il ərzində biz buna nail
olacağıq və yerli məmurların bu prosesdə heç bir rolu
olmayacaq".
Mərkəzləşdirilmiş sistemin tətbiq olunmasında əsas məqsəd ölkədə
Ünvanlı Sosial Yardımın təyin olunması məsələsində şəffaflığı təmin
etməkdir. Ünvanlı Sosial Yardımın verilməsinə 2006-cı ildən start
verilib. Əsas məqsəd az təminatlı ailələrin maddi şəraitin
yaxşılaşdırımasıdır. (ANS)