Bu liderlərin təyyarəsinə müdafiə sistemləri quraşdırılacaq
02:12
Ana səhifə Toplum |
2024-cü ilin birinci rübündə (yanvar, fevral və mart aylarında) Azərbaycan televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların 23,5%-ni informasiya və analitik proqramlar təşkil edib.
Bununla bağlı Axar.az-a Audiovizual Şuradan məlumat verilib.
Bildirilib ki, sıralamada daha sonrakə yerləri idman proqramları (15,2% ilə), musiqili və əyləncəli formatda proqramlar (13,9% ilə) və reklam məzmunlu materiallar (12%) tutur. Mədəni-maarif janrlı proqramların (maarifləndirici, publisistik, tarixi-mədəni və sairə materiallar) payı bütün kanallar üzrə ümumi olaraq 9,4% olub.
Tarix
2024.05.01 / 20:04
|
Müəllif
Axar.az
|