Axar.az
Yuxarı
Ana səhifə |     Manşetlər |     Arxiv |     Online ödəmə |     Mobil versiya
25 İyun 2018


Fonda hansı müraciətlər olub?

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

2015-ci ildə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun 190 - Mərkəzi Çağrı Sistemi tərəfindən 147 027 müraciət cavablandırılıb.

Bu barədə Axar.az-a Fondun mətbuat xidmətindən məlumat verilib.

Məlumata görə, müraciətlərin 21 345-i elektron xidmətlər, 6 818-i fərdi uçot, 21 364-ü əmək pensiyaları, 17 644-ü məcburi dövlət sosial sığorta haqqı məsələlərini əhatə edib. 17 740 müraciət isə pensiyaların avtomatlaşdırılmış təyinatı ilə bağlı olub.

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Çağrı Mərkəzi universal telefon məlumat xidmətinə inteqrasiya olunub. Hazırda bu məlumat xidməti üzərindən zəng vuran sahibkarlara məcburi dövlət sosial sığortası və elektron xidmət bölmələri üzrə telefon məlumat xidməti göstərilməsi həyata keçirilir.

Qeyd edək ki, son təkmilləşdirilmə işləri nəticəsində sistemin fəaliyyəti "Dövlət orqanlarında çağrı mərkəzlərinin fəaliyyətinin təşkili Qaydaları"nın tələblərinə uyğun yenidən qurulub. Bu, Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 25 fevral tarixli 50 nömrəli qərarı ilə təsdiqlənib.

Tarix
2016.01.25 / 11:25
Müəllif
Axar.az
Şərhlər
Загрузка...
Digər xəbərlər

Nazir Qusara gedir - Qəbul

Bakıda ağac “qətliamı”: sakinlər etiraz edir - Foto

7 çəki balığına görə 462 manat ödəyəcək

DİN işçi axtarır

Bakıdan Batumiyə avtobus reysi yenidən açılır

Bakı AŞPA üçün çox önəmlidir – Deputat

DGK-da texniki nəzarət vasitələri ilə bağlı seminar - Foto

Prezident Rövşən Əkbərovu təltif etdi

MN açıqladı: 240 hərbi texnika, 70 uçuş vasitəsilə...

İmişlidə dəhşətli qəza: 1 ölü, 8 yaralı

KULT
<>
Xəbər xətti
 

Səsvermə sona çatdı, nəticələr hesablanır

Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla