2015-ci ildə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun 190 -
Mərkəzi Çağrı Sistemi tərəfindən 147 027 müraciət
cavablandırılıb.
Bu barədə Axar.az-a Fondun mətbuat xidmətindən məlumat
verilib.
Məlumata görə, müraciətlərin 21 345-i elektron xidmətlər, 6
818-i fərdi uçot, 21 364-ü əmək pensiyaları, 17 644-ü məcburi
dövlət sosial sığorta haqqı məsələlərini əhatə edib. 17 740
müraciət isə pensiyaların avtomatlaşdırılmış təyinatı ilə bağlı
olub.
Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Çağrı Mərkəzi universal telefon
məlumat xidmətinə inteqrasiya olunub. Hazırda bu məlumat xidməti
üzərindən zəng vuran sahibkarlara məcburi dövlət sosial sığortası
və elektron xidmət bölmələri üzrə telefon məlumat xidməti
göstərilməsi həyata keçirilir.
Qeyd edək ki, son təkmilləşdirilmə işləri nəticəsində sistemin
fəaliyyəti "Dövlət orqanlarında çağrı mərkəzlərinin fəaliyyətinin
təşkili Qaydaları"nın tələblərinə uyğun yenidən qurulub. Bu,
Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 25 fevral tarixli 50 nömrəli qərarı
ilə təsdiqlənib.