Yuxarı

Sığorta şirkətləri gizli məlumatları yayır - Ekspert

Ana səhifə Toplum
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Bir avtomobilin sığortasının bitməsinə 1 ay qalmışdan sığorta şirkətləri həmin sürücüyə zəng edir. Hətta bu zənglər günlərlə davam edir, gün ərzində 2-3 dəfəyə qədər təkrarlana da bilir. Ancaq həmin sürücü bir qəza törədən zaman sığorta şirkətini tapmaq müşkülə çevrilir. Ehtiyac yarananda şirkətlər nəinki sürücünün zənginə baxmır, heç müraciəti də nəzərə almırlar.

Axar.az xəbər verir ki, bu fikirlərlə yol-nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı çıxış edib. Sığorta şirkətlərinin fəaliyyətindən gileylənən ekspert əlavə edib ki, şirkətlər süründürməçiliklə məşğuldur:

Bir yol-nəqliyyat hadisəsi baş vermişdi. Sığorta şirkəti sürücünün avtomobilinin təmirini bir aya qədər uzatdı. Dəfələrlə müraciətlərə, zənglərə də məhəl qoymurdular. Bununla bağlı bir yazı hazırladıq və saytların birində yayımlandı. Həmin sığorta şirkəti 2 saat ərzində 1 aydır yubatdığı məsələni həll etdi. Demək ki, bu problem 2 saata həll oluna bilərmiş. Sadəcə, şirkət özü bilərəkdən süründürməçiliklə məşğul olur.

Bu gün sığorta şirkətlərinin əməkdaşları qəzaya düşmüş avtomobilin zərərini qiymətləndirmək əvəzinə sürücü ilə alver edir. Öz avtomobilimlə bağlı yaranmış problemimə sığorta şirkətinin əməkdaşı “ölüxana”a (avtomobillərin istifadə edilmiş ehtiyat hissələrinin ucuz qiymətə təklif edildiyi yer) ilə maraqlanmağımı məsləhət gördü. Sığorta şirkətinin əməkdaşı qiymətləndirmə işinə baxır, onun sürücü ilə alver etməsi yolverilməzdir. Bu gün əksər sığorta şirkətləri bu şəkildə işləyir”.

Ekspert həmçinin bildirib ki, bir çox sığorta şirkətləri avtomobil servisləri ilə əlbirdir:

“Sığorta şirkəti dəymiş zərəri şişirdir. Sürücü bildirir ki, zərərçəkən mənəm, o pulu ödə mənə, mən özüm istədiyim yerdən avtomobilimə uyğun olan hissələri alım. Bu olduqca normal bir sistemdir və düşünürəm ki, bunu etmək elə də çətin deyil. Ancaq sığorta şirkəti bu pulu verir servisə, həmin servis də bahalı-bahalı məhsulları yükləyir, hətta sığorta şirkəti avtomobildə dəyişməyə ehtiyac olmayan hissələri də ora qeyd edir. Çox yaxşı olar ki, bir dəfə bu məsələ araşdırılsın, buna nəzarət edilsin. Görsünlər ki, bu sığorta şirkətləri ilə servislər əlbir olub, sürücülərin başına oyun açır. Sığorta şirkəti sürücüyə dəymiş zərərin pulunu ödəsə, sürücü o pulun bəlkə də yarı hissəsinə avtomobilinə dəymiş zərəri aradan qaldıracaq. Ancaq servislər bunu daha yüksək qiymətə edirlər. Ən aşağısı 50 faiz fərq olur. Bu, dövlətin puludur və israf etmək olmaz”.

E.Muradlı bildirib ki, sürücülərin şəxsi məlumatlarını və onlar haqqında informasiyaları sığorta şirkətləri gizli saxlamır:

“Ən pisi isə ondan ibarətdir ki, sığorta şirkətləri sürücülərin şəxsi informasiyalarını açıq şəkildə paylayır. Məsələn, bir sürücünün sığortasının bitməsinə 1 ay qalmışdan bir neçə sığorta şirkəti həmin sürücüyə zəng edib sığorta təklif edir. Bu şirkətlər bu sürücü haqqında məlumatları, telefon nömrələrini haradan əldə edir? Deməli, bu məlumatlar gizli saxlanılmır. Sürücülərin şəxsi informasiyaları asanlıqla görülə, paylanıla bilir”.

Tarix
2019.10.08 / 16:32
Müəllif
Nigar İxtiyarqızı
Şərhlər
Digər xəbərlər

Dövlət Aqrar Kolleci publik hüquqi şəxs yaradıldı

5 gündür susan Makron barmaqlamağa başladı... - Video

İlham Əliyev Japarovun şərəfinə dövlət ziyafəti verir

Azərbaycanda su qıtlığı problemi... - BCG

Sadır Japarov Şəhidlər xiyabanında...

Prezidentlər mətbuata bəyanatlarla çıxış etdilər - Foto

Sadır Japarov Heydər Əliyevin məzarını ziyarət etdi

Prezidentlər Çingiz Aytmatovun abidəsinin açılışında...

Türkiyə Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı işlərə başladı

Ukraynalı deputatlardan etiraz: Rubenin Nobelə təqdimatı...

KULT
<>
Xəbər xətti
  
  
  
Axar.az'da reklam Bağla
Reklam
Bize yazin Bağla