Bakıda şirniyyat məmulatları, ayaqüstü yeməklər verilən
restoranlardan tez-tez şikayətlər daxil olur. Bu şikayətlərin əsas
leytmotivi məhsulların köhnə, vaxtı keçmiş olması, natəmizliyin
hökm sürməsidir.
Belə restoranların əksəri mənfəətə kökləndiyindən keyfiyyət,
müştəriyə yüksək xidmət kimi məsələlər arxa plana keçir.
Bu günlərdə Axar.az-a bu cür daha bir şikayət daxil olub.
Metronun "Elmlər Akademiyası" stansiyası qarşısında "Başkent"
şirniyyat evi deyilənlərdən geri qalmır. Bu şirniyyat evində köhnə
kökələr (peraşki), sosiska-çörəklər, vaxtı keçmiş tortlar satılır.
Satıcılar isə müştərilərlə nəzakətlə davranmır, etik qaydaları belə
bilmirlər. Hətta plasmas içki qabı da 10 qəpiyə satılır.
Şikayət məktubunda deyilir ki, istehlakçının sağlamlığı üçün
vacib məqamlardan sayılan yararlılıq müddəti burada ən sonuncu
məsələdir:
"Tortların saxlanma müddəti 36 saatdan artıq olmamalıdır. Ancaq
həm bu restoranda, həm "Çudo Peçka"da, digər qənnadı
mağaza-kafelərində tortlar 10 gündən artıq saxlanılır".
Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov Axar.az-a
açıqlamasında şəhərdəki şirniyyat evləri ilə bağlı dəfələrlə belə
şikayətlərin daxil olduğunu bildirib:
"Ən çox şikayət daxil olan şirniyyat evlərindən biri "Çuda
Peçka"dır. Bundan başqa, "Azza" şirniyyat evindən də dəfələrlə
şikayət daxil olub. Şikayətlər şirniyyatın köhnəliyindən,
tərkibindən, qiymətinin bahalığından olur. "Başkent" şirniyyat evi
ilə bağlı isə telefon zəngləri olub dəfələrlə ki, məhsulları
keyfiyyətsizdir, köhnədir".
E.Hüseynov qeyd edib ki, şirniyyat evlərində satışa çıxarılan
tortların, şirniyyatların 95 faizinin üzərində istehsal tarixi
yoxdur. Bu da o deməkdir ki, əhaliyə külli miqdarda vaxtı keçmiş,
köhnə biskvit və tort məmulatı satılır:
"Bu gün istehsal edilən və satışa çıxarılan tort məmulatlarının
üzərində içində hansı məhsuldan nə qədər istifadə edilməsi haqqında
məlumat yerləşdirilmir. Bununla da alıcını aldadırlar. Əslində isə
yeyinti məhsulları haqqında qanunun tələblərinə görə, istifadə
edilən bütün məmulatların miqdarı göstərilməlidir. Bu sahədəki əsas
problem isə öncədən sifarişı verilən şirniyyatların hazırlanmasında
reseptə düzgün əməl edilməməsidir. Məsələn, müştəri qozlu tort
sifariş edir, ancaq tortun hazırlanmasında çox az miqdarda qozdan
istifadə edilir və qoz əvəzinə başqa nələrsə vurulur".
E.Hüseynovun sözlərinə görə, bu cür halların qarşısını almaq
məqsədilə dəfələrlə reydlər, yoxlamalar keçirilib. Ancaq belə
neqativ halların qarşısını tam almaq hələlik mümkün olmayıb.
Qeyd edək ki, Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə
Dövlət Komitəsi yanında Texniki Tənzimləmə və Standartlaşdırma üzrə
Dövlət Nəzarəti Xidməti bu məntəqələrdə reydlər keçirir.