İyul ayında Təhsil
Nazirliyinin Məlumat Mərkəzinə, Komutator Xidmətinə və
Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzinə müraciət edənlərin sayı
açıqlanıb.
Axar.az Təhsil Nazirliyinin saytına istinadən xəbər verir ki,
nazirliyin Məlumat Mərkəzinə 8761 (2013-cü ilin müvafiq dövrü ilə
müqayisədə 4,5 dəfə çox) və Kommutator xidmətinə 3500-ə yaxın zəng
daxil olub. Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzində isə 6756 vətəndaşa
xidmət göstərilib.
Telefon Məlumat Mərkəzinə və Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzinə
daxil olmuş müraciətlərin (onlar əsasən sorğu xarakterli olub)
əksəriyyəti dərhal cavablandırılıb və qaldırılan məsələlər operativ
həll olunub. 1167 vətəndaş sorğusuna uyğun olaraq, elektron qaydada
Təhsil Nazirliyinin müvafiq məsul şəxslərinin qəbuluna yazılıb.
Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzində 1683 sənəd (782 məktub, 754 ərizə,
147 digər sənədlər) qəbul olunub və qeydiyyata alınıb.
Daxil olan müraciətlərdə daha çox müəllimlərin işə qəbulu,
təhsil sənədlərinin alınması, diplomların tanınması, uşaqların
vaxtından əvvəl I sinfə qəbulu və ali təhsil ilə bağlı məsələlər
əksini tapıb.
Telefon Məlumat Mərkəzinə ötən ay ərzində ən çox həftənin
çərşənbə günü (2036 zəng), əsasən, saat 10:00-dan 12:00-dək və
14:00-dan 15:00-dək müraciət olunub. Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzinə
isə ən çox həftənin çərşənbə (1634 müraciət) və çərşənbə axşamı
(1411 müraciət) günləri, əsasən, saat 10:30-dan 12:30-dək və
14:00-dan 16:00-dək müraciət edilib.