Ölkə prezidentinin
tapşırıq və tövsiyələrinə uyğun olaraq vətəndaşlara qayğı və diqqət
gündən-günə artırılır.
Axar.az xəbər verir ki, bu sətirləri Prezidenti
Administrasiyasının Sənədlər və vətəndaşların müraciətləri ilə iş
şöbəsinin müdiri Süleyman İsmayılov öz qeydlərində yazıb.
PA rəsmisi 2015-ci il noyabrın 12-də imzalanmış "Vətəndaşların
müraciətləri haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanunu və bu
Qanunun tətbiqi barədə fərmanı geniş yazısında şərh edib.
Onun sözlərinə görə, hər bir dövlət orqanında, idarə və
müəssisədə, yəni müraciətə baxan subyektdə bu sahədə məsuliyyət
daha da yüksəldilməlidir.
"İlk növbədə vacib məsələ qanunçuluğa riayət edilməsi,
vətəndaşların müraciət hüququnun sərbəst və könüllü həyata
keçirilməsinə şərait yaradılması, müraciətlərə dair vahid
tələblərin müəyyən edilməsi, fiziki və hüquqi şəxslərin
hüquqlarının və qanuni mənafelərinin qorunması, bu işdə
ayrı-seçkiliyə və süründürməçiliyə yol verilməməsi, şəffaflığın
təmin edilməsi və vətəndaşların müraciət etmək hüququ ilə dövlət
maraqlarının uzlaşdırılmasıdır".
Vətəndaşlar bilməlidirlər ki, Qanunun 6.9-cu maddəsində
göstərildiyi kimi, müraciətin mətni oxunaqlı olmalı, müraciətdə
edilən təklif və ya tələb aydın ifadə edilməlidir. Müraciətin
mətnində təhqir və böhtana yol verilməməlidir".
S.İsmayılov qeyd edib ki, ölkənin uğurlu inkişafı üçün
vətəndaş-məmur münasibətləri böyük əhəmiyyət kəsb edir:
"Azərbaycan bu sahədə də nümunəvi ölkə olmalıdır. Məmurlar
yaddan çıxarmamalıdır ki, onlar xalq üçün işləyirlər, onlar xalqın
xidmətçiləridir".