Ana səhifə İqtisadiyyat |
Reklam və marketinq layihələri hər bir şirkətin
fəaliyyətində vacib yer aldığı kimi, SOCAR-ın əməliyyatları üçün də
mühüm rol oynamaqdadır. Müxtəlif ölkələrdə böyük maraqla izlənən
mədəniyyət və idman tədbirlərində SOCAR loqotipinin yer alması onun
iqtisadi imkanlarının artımına təkan verir.
Bunu APA-ya
açıqlamasında SOCAR və UEFA arasında tərəfdaşlığa münasibət
bildirən iqtisadçı-ekspert Nicat Hacızadə deyib.
N. Hacızadə bildirib ki, bu, SOCAR-ın tərəfdaşlıq marketinq
strategiyasının tərkib hissəsidir və şirkətin gəlirlərinin artımına
təkan verəcək: "Artıq Azərbaycan və İsveçrədəki yanacaqdoldurma
məntəqələrimizdə satışların həcmi 15%, Ukrayna və Rumıniyada 20%,
Gürcüstanda isə 30% artıb. İdmana dəstək SOCAR-ın uzunmüddətli
strategiyasıdır. SOCAR özünü öncədən Azərbaycanda futbol, cüdo,
şahmat və digər idman növlərinə davamlı dəstək verən şirkət kimi
tanıdıb. SOCAR-ın xarici ölkələrdə də məhz bu idman növlərinə
dəstək verməsi onun Azərbaycanda başladığı uzunmüddətli
strategiyanın davamıdır".
İqtisadçı-ekspert bildirib ki, SOCAR-ın biznes fəaliyyəti xarici
ölkələrə yayıldıqca, marketinq tədbirləri də beynəlxalq miqyasda
keçirilməlidir. Bu səbəbdən SOCAR son illərdə Beynəlxalq Cüdo
Federasiyası və UEFA ilə tərəfdaşlıq sazişlərinə imza atıb. Öz
sərmayə və biznes maraqlarını uzunmüddətli qorumaq üçün SOCAR həm
də Avropa ictimaiyyəti ilə münasibətlərini inkişaf etdirir.
Dünyanın aparıcı enerji şirkətlərinin fəaliyyətində bu xətt açıq
müşahidə olunur: "SOCAR Avropada TANAP qaz boru kəməri, DESFA
qazpaylayıcı şəbəkəsi, Maltadakı qaz elektrik stansiyası kimi bir
sıra böyük layihələrdə iştirak edir. Bundan əlavə, təbii qazın
satışı ilə bağlı Avropanın şirkətləri ilə 25-30 illik müqavilələr
bağlanıb. O da bəllidir ki, müəyyən xarici dairələr, əsasən də
erməni lobbisi SOCAR-ın sərmayə və biznes maraqlarına qarşı çıxaraq
ona qarşı müəyyən kampaniyalar təşkil edir. Bu da digər tərəfdən
Azərbaycanın ümumi iqtisadi maraqlarına təhlükə yarada bilər.
Qoyduğu sərmayələr və müqavilələrin sabitliyi və təhlükəsizliyini
təmin etmək üçün digər şirkətlər kimi, SOCAR da həmin ölkələrdə
humanitar aksiyalarda iştirak etməli və özünü həm də qayğıkeş
şirkət kimi tanıtmalıdır. İctimaiyyətin əhatə dairəsinə görə futbol
üzrə Avropa Çempionatı bunun üçün ideal vasitədir".
N. Hacızadə qeyd edib ki, SOCAR öz investisiya və biznes inkişafı
planlarını nəzərə alaraq, Avropada yeni bazarları kəşf etmək
imkanlarını daim nəzərdən keçirir və bunun üçün ictimaiyyətlə
əlaqələrin tənzimlənməsinə xüsusi diqqət yetirir: "Məlumdur ki, son
illər Qərbdə ksenofobiya meylləri artır, müsəlmanlara qarşı
dözümsüzlük güclənir. Buna görə də SOCAR yeni bazarları kəşf
etməzdən öncə, özünü tanıtmalı və etimadsızlıq təhlükəsindən
sığortalanmalıdır. Tam aşkardır ki, Fransada SOCAR-ın UEFA ilə
tərəfdaşlığına qarşı çıxan yeganə ictimai qrup ermənilərdir.
Müxtəlif ictimai şüarlarla gündəmə çıxmağa çalışan bu qrupun
etirazını hazırda təcrid olunmuş şəkildə müşahidə edirik. Ermənilər
əsasən SOCAR-ın güclənməsindən, dünya bazarında və aparıcı
şirkətlər arasında ciddi mövqelər əldə etməsindən, nəticə etibarilə
Azərbaycanda iqtisadi artıma verə biləcəyi mühüm töhfədən
narahatdır. Bu, misal üçün, sosial şəbəkələrdə açıq-aşkar ermənilər
tərəfindən təsis edilmiş #STOPSOCAR kampaniyasının bəyannaməsində
əks olunur. Fransa televiziya kanallarının birində SOCAR-a qarşı
hazırlanmış yeganə süjetin müəllifi də erməni jurnalist Astrid
Mezmoryandır. Həmçinin SOCAR-a qarşı azsaylı etiraz aksiyalarının
yeganə iştirakçıları da ermənilərdir. Ermənilər kimi qərəzli bir
qrupun SOCAR-a qarşı etiraz etməsi, SOCAR-ın Avropada
məşhurlaşmasının məhz Ermənistanın maraqlarına zidd olduğunu və
Azərbaycanın maraqlarına xidmət etdiyini göstərir".
Tarix
2016.06.13 / 19:24
|
Müəllif
Axar.az
|