"Artıq yeni sayğacların quraşdırılmasına başlanılıb. Bu
məqsədlə 6 yeni aparat da alınıb. Artıq bir çox sayğaca "itən"
balans yerinə köçürülüb".
Bu sözləri "Axar.az"a açıqlamasında "Azərsu"
ASC-nin mətbuat xidmətinin rəhbəri Anar Cəbrayıllı bildirdi.
Xidmət rəhbəri qeyd etdi ki, abonentlərin narahatçılığına heç
bir səbəb yoxdur: "İş başlayıb. Birinci mərhələdə bağ evlərində və
binalarda olan sıradan çıxmış su sayğacları dəyişdirilir. Daha
sonra şəhər evlərindəki sayğac problemi həll olunacaq. Proses bir
qədər qəliz olduğundan həlli bir qədər uzanır. Hər bir abonentin
balansında olan 1 kub suyu belə qaytarılacaq. Rəhbərlik bununla
bağlı göstəriş verib. Çalışırıq ki, tez bir zamanda problemi həll
edək".
Qeyd edək ki, qarlı-şaxtalı günlərdə vətəndaşların smart-kart
tipli su sayğacları sıradan çıxmışdı. "Azərsu" ASC sıradan çıxmış
sayğacları öz hesabına yeniləri ilə əvəz etsə də, köhnə sayğacın
balansındakı məbləğ yeni sayğaclara yüklənməmişdi və bu problem
hələ də həllini tapmayıb.