"Çox vaxt məktəb
direktorları yalnız tədrisdən söhbət aparırlar. Ancaq tərbiyə
məsələsinə gəlincə buna diqqət etmirlər. Biz onlardan rəhbərlik
etdikləri məktəblərdə nə qədər zəif oxuyan, çətin tərbiyə olunan,
eyni zamanda zərərli vərdişlərə meyilli olan uşaqların sayını
soruşduqda direktorlar bu suallara cavab verə
bilmirlər".
Report xəbər verir ki, bunu Azərbaycanın Təhsil
nazirinin müavini Firudin Qurbanov "Təhsildə mənəvi-əxlaqi
dəyərlər: harmonik şəxsiyyətin formalaşması" mövzusunda keçirilən
beynəlxalq konfransda çıxışı zamanı deyib.
Onun sözlərinə görə, məktəb direktorları bütün bunların hamısına
xüsusi diqqət yetirməlidir: "Çünki bu gün nəinki bilikli, eləcə də
mənəvi cəhətdən saf və tərbiyəli vətəndaş yetişdirməliyik. Eyni
zamanda, sağlamlıqları zəif olan uşaqlara diqqət edilməlidir. Bu
baxımdan ölkəmizin qarşısında mühüm vəzifələr durur.
Direktorlardan soruşsaq ki, rəhbərlik etdiyiniz təhsil
müəssisələrində nə qədər zəif təhsil alan şagird var bunu
bilməyəcəklər. Lakin direktorlar bunu əzbər bilməlidir. Uşaqlar
təhsildə formalaşırlar. Çünki günlərinin çox hissəsini təhsil
ocaqlarında keçirirlər. Buna görə də onların tərbiyəsi ilə ciddi
məşğul olmaq lazımdır".